July 20, 2010

FREE MINI PHOTOSHOOT GIVEAWAY

Hari nie Lynn nak cuba nasib lagi...
Sangat2 berharap juga sebab Giveaway nie memang arr sangat menarik...
Mana la tahu kalau2 ada rezeki untuk Lynn menang Giveaway nie...


Syarat-syarat untuk menyertai Giveaway nie sangat simple yer...
  1. Mestilah seorang blogger...Tempekkan banner di side bar dan link ke entry ini...(Dah tentu la seorang blogger...Dah tepek dan link pun...)
  2. Add KedaiGambarKami dan Catlinaflybaby dalam bloglist...(KedaiGambarKami letak kat List Promosi dan Catlinaflybaby kat List Blog Hot Mommies...)
  3. Tinggalkan komen "Saya nak joint/Saya mahu/I want this photosession!" kat ruangan komen dan nyatakan berapa orang ahli family yang akan turut serta dalam photoshoot ini sekiranya anda terpilih.  Contohnya tinggalkan komen seperti ini: "Saya nak joint...Ahli keluarga ialah 4 orang! Suami, isteri + anak 2 orang" atau "Saya nak joint...Ahli keluarga ialah 5 orang! Suami, isteri + anak 1 orang + ibu dan bapa mertua"...Jumlah minima adalah 3 orang ahli keluarga dan maksima 6 orang ahli keluarga...(Dah tinggalkan komen pun...)
  4. Satu entry bagi seorang blogger sahaja...(Maksudnya tak boleh hantar lebih dari satu penyertaan lor...)
  5. Sesi photoshoot di sekitar Kluang...Hadiah tidak boleh diberikan kepada orang lain (keluarga/kawan-kawan) sekiranya anda tidak dapat ke Kluang...(Lynn stay kat JB...Kalau terpilih insyaallah boleh pergi sebab JB - Kluang tak jauh pun...)
  6. Dateline pada 30 Julai 2010...Tarikh photoshoot pada 7 @ 8 Ogos 2010 (tempat dipilih oleh penganjur) atau bila-bila masa sesuai...3 orang pemenang dipilih berdasarkan lucky draw menggunakan Random.org...(Tapi difahamkan penganjur nak cepatkan tarikh dateline...Jadi Lynn joint giveaway nie pada hari nie bersamaan 20 Julai 2010...)
Okey...
Ini adalah penyertaan Lynn untuk Giveaway nie...
Moga ada peluang la untuk memenanginya...
Kawan-kawan semua...
Doakan Lynn berjaya yer...
Muaahhhsss...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...