July 12, 2010

Danisyakiflli's Giveaway

Okeys...

Dah lama sungguh Lynn tak sertai contest ataupun giveaway...Rasanya ada lah nak dekat 6 bulan menyepikan diri daripada menyertai contest dan giveaway nie...Tapi hari nie Lynn tertarik hati nak joint Danisyakiflli's Giveaway yang dianjurkan oleh Sya...Lagipun tujuan utama nak joint giveaway nie sebab hadiah yang bakal disumbangkan agak canteks dan nak gak try mana tahu ada rezeki Lynn kat sini...Selama nie tak pernah tau...Huhuhuhu...


Syarat2 penyertaan untuk giveaway nie memang simple jerk...Semua blogger di Malaysia leh joint tau...
  • Mesti menjadi follower sya...yang mana belum follow sila lah follow yer...(Dah jadi follower yang ke 121) 
  • Linkkan blog sya http://danisyakiffli.blogspot.com dalam blog list masing-masing...(Dah link pun kat area Blog Hot Mommies) 
  • Buat satu entry tentang giveaway ini dan masukkan link blog sya dalam entry tersebut (http://danisyakiffli.blogspot.com/)...(Erm, inilah entry yang Lynn dah buat...Link pun dah letakkan kat atas tu)
  • Create satu ucapan untuk my anniversary dalam n3 masing-masing - semoga ucapan dan doa kalian dimakbulkan Allah s.w.t..doa yang baik-baik jer tau..:)...(Ucapan untuk Sya dan Hubby akan Lynn buat untuk satu perenggan khas di bawah nanti) 
  • Jangan lupa tinggalkan "comment" dalam entry ni dan juga link yer..senang sya nak jejak..comment di shoutbox tidak diambil kira yer...(Comment dah pun ditinggalkan bersama link sekali kat comment box Puan Sya) 
  • Tarikh mula penyertaan dari 6 Julai 2010 sehingga 31 Julai 2010...(Hari nie baru 12 Julai 2010...Jadi masih ada beberapa hari lagi untuk kawan2 yang lain untuk sertai Giveaway nie)
  • Penyertaan GA ini hanya untuk blogger di Malaysia sahaja...(Lynn dah tentu la blogger di Malaysia dan untuk lebih comfirm lagi di Johor Bahru...Hehehehe...)
  • Peserta yang bertuah akan dipilih secara rawak oleh my beloved hubby...dan peserta bertuah hanya seorang sahaja...(Syarat yang ini memang dah tetap yer...Dah tak leh ubah2 sebab keputusan juri adalah muktamad)
Jadi Lynn dah pun lengkap semua syarat2 yang Sya tetapkan...Sampailah ke satu syarat jer lagi yang Lynn nak lengkapkan...Ucapan untuk Anniversary Sya dan suami adalah seperti berikut:

Kehidupan yang bahagia dalam rumah tangga adalah satu keindahan dan anugerah yang tidak terhingga daripada ALLAH S.W.T maka kita sebagai umatNya hendaklah sentiasa mensyukuri segala nikmat yang telah dianugerahkan dan sentiasa memupuk rasa kasih sayang itu agar ia semakin mekar hingga ke akhir hayat...Semoga ikatan suci yang terbina di antara kalian kekal hingga ke akhir hayat dan Lynn juga mendoakan agar kalian berdua beroleh kesihatan dan kesejahteraan hidup untuk meneruskan hari-hari yang mendatang...Lynn juga doakan agar kalian berdua dikurniakan anak-anak yang sihat dan bijak serta menjadi ibu bapa yang terbaik dan disayangi oleh anak-anak...Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke2...

Note : Lynn mengambil masa setengah hari untuk siapkan ucapan untuk Sya & suami...Dan ucapan ini lahir dari hati Lynn yang ikhlas nie...Semoga ALLAH S.W.T. memakbulkan segala apa yang saya ucapkan ini...Amin...


7 comments:

mamaarifakeemaisy said...

menarik ucapan///good luck ye! ^_^

LyNn HaMzAh said...

mamalieyna : amek masa setengah hari juga nak fikirkan ucapan yang terbaik yg lahir dari hati yg ikhlas...x pernah2 tau lynn buat mcm nie...moga ada rezeki menang la yer...

☆ lieya latif ☆ said...

good luck kak lynn....moga ade luck akak kalini!

LyNn HaMzAh said...

lieya latif : tq2...sajer jer masuk giveaway nie...mana tahu ada rezeki...

mysha said...

SaLam aKak...sha bAru ikut Blog aKak ari nih...eRm ssh sebenarnya nk Karang Ayat Cenggitu.. Kira Pakar gak la aKak nih ek.. Klo sha usah kaTa sekerat harI 3 or 4 kerat hari pun tAK tentu siap huhuhu.. Salam Perkenalan dari shA..

LyNn HaMzAh said...

mysha : erm, ucapan tu lahir dari hati yang ikhlas...kak lynn pun dah follow gak blog sya...keep in touch yer dik...

SJB aka SUELYN J-B. said...

Good luck :D.

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...