Salam pagi Sabtu...
Hari nie seawal subuh Lynn dah bangun...
Nak kemas-kemas...
Nak packing-packing...
Sebab sekejap lagi nak ke Batu Layar...
Excited sungguh nie...
Lynn tak prepare apa-apa pun...
Sebab semalam kawan-kawan dah collect duit...
Diorang akan prepare everything...
Tapi macam x best jer...
Sebelum pergi sat lagi Lynn nak ajak Mr. Hubby singgah pasar Taman Universiti la...
Nak beli udang sket...
Diorang kata nak buat BBQ...
Tapi just beli ayam jer semalam...
Kalau kitorang beli udang sket boleh la mempelbagaikan lagi BBQ tu...
Betul tak?
Erm...
Okeylah...
Nak kemas-kemas nie...
Dah tu nak mandi dan solat Subuh...
Lynn akan update nanti pasal Batu Layar...
Take care yer kawan2...
Muaaahhhsss...
Salam 14 Ramadan
Assalamualaikum Sekejap betul masa berlalu... Sedar sedar hari ni dah pun 14 Ramadan... Time bulan puasa ni lemau betul nak update blog da...
-
Assalamualaikum Hari nie dah masuk hari ke 15 kita umat Islam berpuasa...Dah sampai ke pertengahan Ramadhan...Pejam celik pejam celik ...
-
Salam mesra semua... Ini merupakan percubaan kali pertama L ynn untuk menganjurkan contest...Selama nie just joint masuk contest jer...H...
-
Sebenarnya niat untuk menceriakan laman rumah nie dah lama ada...Tapi asyik tertangguh jer sebab Mr. Hubby agak buzy lately nie mengerjakan ...