Huhuhuhu...
Pagi nie mood nak buat kerja ke laut la...
Mood nak update entry dan berjalan2 ke blog kawan2 pun ke laut...
Apesal ek?
Kepala Lynn nie plak dah pening semacam jer nie...
Aduhai...
Salam 14 Ramadan
Assalamualaikum Sekejap betul masa berlalu... Sedar sedar hari ni dah pun 14 Ramadan... Time bulan puasa ni lemau betul nak update blog da...
-
Assalamualaikum Hari nie dah masuk hari ke 15 kita umat Islam berpuasa...Dah sampai ke pertengahan Ramadhan...Pejam celik pejam celik ...
-
Salam mesra semua... Ini merupakan percubaan kali pertama L ynn untuk menganjurkan contest...Selama nie just joint masuk contest jer...H...
-
Sebenarnya niat untuk menceriakan laman rumah nie dah lama ada...Tapi asyik tertangguh jer sebab Mr. Hubby agak buzy lately nie mengerjakan ...