April 1, 2015

Puding Raja Yang Ku Idamkan

Assalamualaikum

Macam tak percaya jer...Hari nie awal awal pagi, kawan satu office duk inform puding raja yang saya idamkan nak makan dah ada...Memang time preggy saya mengidam nak makan puding raja nie...Nak buat sendiri memang payah...Saya minta tolong wife office mate buatkan...Tapi tak der rezeki saya nak makan time preggy...Mujur la Nur Qaseh Amani tak ngences...

Syukur alhamdulillah hari nie office mate saya bawa puding raja nie ke office...Seronoknya hati...Saya nak makan nanti jap jap lagi...Tak leh nak makan sekarang sebab nak masuk meeting...


Ni nanti dah makan yang manis manis...Kena ler flush semula dengan supplement Shaklee...Hihihih...Bulan ni ada banyak promo tau...Nanti saya update yer kat korang semua...Nak masuk meeting ni...Bye...

8 comments:

lieyalatif said...

lieya tak penah rase kak...ade gak budak opis jual ari tu mase bulan puase.....

lepas ngidam akak kan....dpt lepas peknen pun ok kak asalkan dpt rase kan....

Falsya said...

Falsya penah makan puding raja nie..sedapnye kakkkkkkkk lynnnn..ssh nak dpt sebenarnye kan..mana nak carik nie..

Lynn Huraiza said...

lieyalatif : itu ler pasal...sedap rasanya lieya...dah tu susah plak nak buat...hihihi...syukur alhamdulillah dapat juga rasa walaupun lepas pregnant...

Lynn Huraiza said...

Falsya : hahahaha...ko pun teringin juga ke dik? akak ni memang suruh wife office mate buatkan...memang x jumpa nak carik kat JB nie...

eima said...

ape tu .... tak penah tgk jumpa dan rasa .. rasa die cam tu

Lynn Huraiza said...

eima : puding...sedap tau...cuba google...

Salina@IbuAqil said...

Ina x pnah rasa puding ni..
Nampak sedap tringin plak rasanya..
Haishhh trasa2 je kat anak tekak ni..
Hihihi

Lynn Huraiza said...

Salina : pergi la cari...insyaallah dapat rasa tu nanti...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...