December 17, 2014

Sebak Mengenangkan Arwah Adik

Tengahari tadi ibu saya menerima kunjungan seseorang...Seseorang yang rapat dengan arwah adik saya...Ikutkan kata arwah dulu, sepatutnya Disember nie dia pergi ke Kedah merisik insan ini...Sungguh tak sangka, seminggu sebelum Mai berangkat balik ke Malaysia, arwah adik saya telah pergi meninggalkan kami semua...


Saya bersyukur dapat berkenalan dengan Mai...Dia yang hubungi saya pada malam pertama arwah adik pergi...Seperti kami, dia juga terkejut dengan berita kematian arwah...ALLAH SWT sayangkan arwah dan telah jemput dia pergi dahulu sebelum kami semua...

Saya dan keluarga redha...Begitu juga dengan Mai...Insyaallah Mai akan dapat jodoh yang lebih baik daripada arwah adik saya...

Al Fatihah


Semoga roh arwah Haznornizam bin A.Hamzah dicucuri rahmat dan tenang di sana...

P/S : Teddy bear tu hadiah hari lahir yang sempat arwah adik saya belikan utk Mai sebelum dia meninggal...

11 comments:

Azlina bt. Azis said...

Al_Fatihah....

Kakzakie Purvit said...

Gugur airmata kaka Lynn. Kakak tak dapat bayangkan perasaan Mai. Yelah dah plan nak bertunang -> kahwin mestinya kan..

Moga roh adik tenang di sana Lynn..

AMIIZAA@Mieja said...

takziah dan alfatihah utk adik lin. sakit apa lin? sedihnyaaaaa.....

MOMMYLIN said...

alfatihah... takziah untuk lynn sekeluarga...

eLL said...

Al-fatihah

Lynn Huraiza said...

Azlina Azis : terima kasih kak...

Lynn Huraiza said...

Kakzakie : betul kak...lynn yang kat office nie bercucuran air mata bila tgk gmbr dia...moga roh arwah adik lynn tenang di sana...

Lynn Huraiza said...

AMIIZAA : terima kasih kak...darah tinggi...dan ada pendarahan di saraf tunjang...

Lynn Huraiza said...

Allene : terima kasih...

Lynn Huraiza said...

eLL : Al Fatihah...Terima kasih...

Niesa said...

alfatihah..semoga arwah ditempatkan dlm kalangan org2 beriman..amin..

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...