December 16, 2014

Rindu Sokmo Dengan Blog

Assalamualaikum 

Syukur alhamdulillah telah berjaya melalui hari hari yang busy lately nie...Rindu sungguh saya nak mencoretkan sesuatu kat dalam blog nie...Insyaallah saya akan mulakan semula tabiat menulis di dalam blog nie secara berperingkat...Rasanya 5 hari juga saya tak update blog kan...Hihihihih...Sabar yer semua...Akan saya balas 5 entry nanti...


Hari ni saya nak fokus dulu dengan kerja-kerja tertunggak...Ada masa saya akan ke blog kawan-kawan dan tinggalkan jejak yer...Take care semua...

Yang nak order Shaklee jangan segan silu hubungi saya...Consultation percuma yer...

LYNN HURAIZA 0137660226

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Baru balik makan angin ye Lynn. Memanglah busy bila dah banyak kerja ditinggalkan... Buat pelan-pelan akan habis juga.

Lynn Huraiza said...

kak zakie : x la kak...sibuk dengan kerja kerja pejabat...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...