March 27, 2014

Tema Candy Buffet Oren Putih

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah rezeki dari Triple Q Chocolate Fountain tak pernah putus...Insyaallah hari Sabtu nie Triple Q Chocolate Fountain akan berada di Palong, Segamat untuk set up Candy Buffet bertema Oren Putih...Haaaaaa...First time buat tema berwarna nie...Kalau sebelum nie saya buat colorful jer...Tapi this time memang saya nak focus pada tema warna Oren Putih nie...

Puas saya duk google sana sini nak mencari candy yang berwarna oren nie...Tapi kebanyakkannya dari over sea sana...Tak der pun yang dijual kat Malaysia nie...Yang dijual di Singapura pun diragui halalnya...Saya memang say NO ler...Saya akan cuba yang terbaik agar tema Oren 
Putih yang diminta oleh pengantin ni benar-benar menjadi...






Cantik kan kalau dapat ikut tema...

4 comments:

eija_sweetmama said...

Alhamdullillah..good luck ye..:)
dan semoga terus suksess..:))

Anonymous said...

All the best Leen

Lynn Huraiza said...

sweetmama : syukur...terima kasih...

Lynn Huraiza said...

Emy Omar : tq so much emy...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...