March 10, 2014

Kegemaran Saya Memasak

Assalamualaikum

Sejak akhir-akhir nie saya rajin bebenor post gambar-gambar makanan kat Facebook...Hihihihihi...Sebenarnya saya memang suka memasak...Salah satu sebab yang menyebabkan saya suka memasak adalah kerana Mr. Hubby dan anak-anak termasuk saya semuanya pemakan...Hihihihi...Asal cuti jer...Asal ada masa terluang jer...Mesti nak masak...Mesti nak makan...

 Ikan Keli Salai Masak Lemak Cili Api, Lala Goreng Halia, Sayur Campur dan Telur Dadar

Sambal Sotong, Sotong Masak Kunyit, Sayur Campur dan Telur Dadar
 
Sarapan pagi Spagethi Carbonara dan Nugget Ayam 

 Kurma Ayam, Sayur Campur dan Sambal Ketuk

 Roti Telur

Sosej Roll

Haaaaaa...Ini antara yang saya masak sepanjang bulan Februari lepas...Hihihihihih...Sajer jer kan tayang kat sini...

Jangan marah yer...
Muahahahahahahahahahaha...

4 comments:

shahrilhakime said...

mak aiiii... rajin betoii.... kalo cik abang nye naik badan..... bukan salah dia le.... hihkihkhhik

Ayu said...

wahhh..sedap2...nyum2...

Mimie said...

Sama lah sy suke memasak..

munna said...

Sedap nampaknya semua......

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...