March 30, 2014

Ada Juga Yang Sudi Membaca

Assalamualaikum dan Salam Ceria

Hari nie pagi-pagi lagi saya dah work out dengan Kad Jemputan VIP untuk majlis Perasmian Road To MAHA...Syukur alhamdulillah kerja yang saya atur semuanya berjalan dengan lancar...Sekarang nie tinggal nak dapatkan maklumbalas kehadiran jer...Itu yang tak sempat nak update blog pagi tadi...Kena utamakan kerja dulu yer...Dah petang gini baru ler sempat nak update...Hihihihi...

Tadi time lunch kawan baik saya duk update saya...Rupa-rupanya kat office nie ada juga yang sudi baca blog yang tak seberapa nie...Naik tergelak saya...Ingatkan orang kat office ni tak amek berat...Rupanya terover amek berat...Hahahahahaha...Tak per...Tak per...Dont worry...Saya redha jer...Rasa seronok pun yer sebab dah macam retissss...Hihihihihih...

Tak kisah ler orang nak cakap apa pun...Blog nie saya yang punya...Suka saya ler nak tulis apa kat dalam blog nie...Yang penting kerja saya semuanya siap...Bukannya saya duk merayap atau busy body hal orang lain pun...Saya buat kerja saya dan tak kacau orang pun...Dan yang paling penting segala kerja-kerja dipantau oleh Mr. Boss...Bukan syok sendiri...Hihihihi...

Saya tak kan amek peduli apa orang nak cakap...Saya akan terus fokus dan terus fokus...Terima kasih pada yang amek berat...Yang rasa bertanggungjawab sila laksanakan kerja masing-masing...Jangan duk sibuk busy body dengan kerja orang...Padahal kerja sendiri tak buat...

5 comments:

dak eina said...

haha teringat zaman praktikal dlu. ade sorg technician tu baca blog dak eina depan dak eina kot.. tp time komen xbg dak eina tgk. haha

Lynn Huraiza said...

dak eina : hahahaha...gitu ler...peminat senyap namanya tu...

lia said...

kat opis ni, even bos pon baca blog sy he3...

Lynn Huraiza said...

lia : wow...agaknya bos pun baca juga sebab dia memang tahu saya pun ada blog...hihihihi...

Mimie said...

kwn opis de yg tau blog sy tp bos tak tau

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...