January 22, 2014

Terima Kasih Buat Yang Prihatin

Assalamualaikum...

Seronoknya saya...Pagi-pagi nie dah dapat info...Ada yang prihatin dan alert dengan apa yang saya buat setiap hari...Syukur alhamdullilah...Bukan senang nak ada orang yang suka sibuk-sibuk dan busy body pasal kita nie...

Tiba-tiba teringat Ceramah Maulidur Rasul tempoh hari...Manusia nie kalau sibuk-sibuk nak amek tahu pasal diri kita nie...Sampai satu tahap memang akan dianggap BUSY BODY...Kalau duk cakap yang elok-elok tak per juga...Tapi duk kecoh yang bukan-bukan...Kita cakap A dia cerita Z...Dah menyimpang sungguh...

Tak per...Saya redha dengan apa yang diorang cakap pasal saya...Saya tak kan balas sebab saya nie bukan suka nak bercerita pasal hal orang lain...Hihihihihi...Semoga ada hikmah disebalik apa yang berlaku...Insyaallah...

5 comments:

Riana said...

salam..positif je..nt da penat diam la tu.heee

Mimie said...

Positifkan diri je...mesti peminat tuh...hehehe

Lynn Huraiza said...

Riana : salam...yer...betul tu...diam jer...hihihi...

Lynn Huraiza said...

mimi azirah : betul tu...ramai peminat...hihihihi...

Unknown said...

alhamdulillah tu kak lyn
kurang2 ada yang prihatin and ambil berat..he eh eh.walau apapun niatnya..

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...