January 7, 2014

Dapat Offer Special

Assalamualaikum...

Cerita nie memang dah basi...Cerita tahun lepas...Hihihihihi...Sorry la yer...Lambat update...Bulan Disember 2013 punya program tahun 2014 baru nak update...

Saya pada bulan Disember lepas memang x bawa anak-anak berjalan pun...Kebetulan keluarga saya dan keluarga Mr. Hubby datang bercuti di JB...Jadi kitorang decide untuk berada dan bercuti dalam Johor jer...Tapi bila bercuti di dalam Johor nie biasa-biasa jer la aktivitinya...Gie Hello Kitty Town, gie Zoo Johor, gie JPO (konon nak soping tapi cancel)...Anak dara saya yang no 2 tu asyik menyebut nak gie mandi kolam...Jadi target saya dan Mr. Hubby nak bawa gie mandi kat Wet World Batu Pahat pada cuti 25 Disember...

Tapi tengahari 24 Disember tu saya dapat satu offer baeeeekkk punya...Hihihihih...Macam tahu-tahu jer saya dan Mr. Hubby nak bawa anak gie mandi kolam...Ada sorang abang angkat saya offer bilik kat Bayou Lagoon Resort, Melaka...Kitorang memang tak pernah jejak kaki kat Bayou Lagoon Resort tu...Mula-mula macam tak mau accept sebab hari tu saya dan Mr. Hubby kerja...Macam terkejar-kejar plak nak ke Melaka petang tu...Tapi bila kenangkan permintaan anak, akhirnya kami setuju juga...

Gerak dari JB lepas solat Maghrib...Kononnya nak gie makan kat Umbai atau Sg Duyung...Tapi perut dah lapar sangat...Kitorang terus singgah RnR Machap dan terus dinner...Anak-anak lepas makan terus tidur kekenyangan dalam kereta...Kami sampai di Bayou Lagoon Resort tepat jam 11 malam...Jadi aktiviti malam tu tidur jer la kan...Hihihihi...


Dapat bilik Studio...Besar juga...Kalau nak masuk 2 family pun boleh...Tapi bawak toto extra la...Hihihihi...

 Memang request minta 2 katil single...Sebab bila gabungkan 2 katil single nie lebih besar dari 1 katil Queen tu...

Ni yang syok...Ada jacuzzi kat dalam Studio Room nie...Anak-anak ler yang seronok...Lum gie park diorang dah berendam dulu kat dalam Jacuzzi nie...Hihihihi...Layanzzzz...

Esok sambung entry nie yer...Hahahaha...Nak solat Asar dulu...Then nak gie SHAKLEE JB...Ada order masuk...Take care...

5 comments:

NrlAidaHml said...

Wahh seronoknya sebab ada jakuzi..Puas hati kan dapat bilik besar macam ni..heheee..

gadisBunga™ said...

batu pahat ada wet world eh? :D

Lynn Huraiza said...

mommyaqilmedina : haaa...itu la pasal...x pernah gie situ...x sangka plak ada jacuzzi...

Lynn Huraiza said...

gadisbunga : ada...kat tasik merdeka...

Mimie said...

Untuknya dpt offer special blek besar n selesa

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...