January 6, 2014

New Year! New Resolution! New Target!

Asalamualaikum...

Maaf sebab terlewat nak wish Selamat Tahun Baru 2014 untuk semua...Hihihihihi...Awal tahun 2014 nie saya dan Mr. Hubby sibuk uruskan anak...Nur Qistina Farzana dah masuk Darjah 1 pada 1 Januari 2014 yang lepas...Jadi hari nie baru saya masuk kerja...Jadi tatap la entry pertama saya untuk tahun 2014 nie yer...

 Tahun 2013 sangat manis untuk saya kenang...Mendapat 3 ahli keluarga baru...Kelahiran Nur Qhasrina Zahra pada 12 Januari 2013 disyukuri dengan penuh rahmat...Tak sangka boleh dapat anak ketiga secepat ini almaklumlah Nur Qaleesya Arissa belum pun 2 tahun lagi waktu tu...Hihihihihihi...

Bulan Mac 2013 saya menerima adik ipar...Dan terima sorang lagi adik ipar pada November 2013...Bertambah besar keluarga kami...Yeaaaahhhh...Dan sepanjang tahun 2013 banyak juga ler RM yang habis...Hihihihihi...Takkan adik-adik kawen tak menyumbang apa-apa...Betul tak?  Tak per...Itu rezeki adik-adik...Insyaallah berkat dari memberi, ALLAH SWT balas yang lebih pada tahun 2014 nie...

Tahun 2014 nie sejujurnya saya mempunyai target yang tinggi dalam hidup saya...Target untuk berjaya dalam karier di Lembaga Pertubuhan Peladang, SHAKLEE dan Triple Q Chocolate Fountain...Saya sayangkan ketiga-tiga punca rezeki saya nie...Saya juga berhasrat setiap hasil rezeki dari ketiga-tiga sumber rezeki saya nie saya nak zakat dan sedekahkan kepada yang memerlukan...

Saya enjoy dalam semua kerja yang saya laksanakan...Rasa gembira sebab saya dikelilingi insan-insan yang hebat di LEMBAGA PERTUBUHAN PELADANG JOHOR, Group JUTAWAN dan Group EMPIRE JUTAWAN...Banyak yang saya pelajari sepanjang tahun 2013 ni...Tak ternilai harganya...

Semoga tahun 2014 ini saya lebih terus success supaya saya dapat membantu insan-insan yang saya sayang dan memerlukan di luar sana...Saya cabar diri sendiri untuk keluar dari zon selesa...Semoga ALLAH SWT permudahkan segala langkah dan tindakan yang saya ambil...Insyaallah...

5 comments:

Unknown said...

teruskan usaha...good luck...

NrlAidaHml said...

Amin!semoga tahun 2014 mni membawa seribu kejayaan buat lynn sekeluarga..Amin!

Lynn Huraiza said...

Ezal Huraiza : tq papa...

Lynn Huraiza said...

MommyAqilMedina : insyaallah...terima kasih...

Mimie said...

Semoga target akak tercapai

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...