August 3, 2009

Autoplacement Plan by Virtue Group...

Hi everybody...

Last Saturday aku & Ezal jumpa beberapa orang kuat Virtue Group di Hotel Thistle, Johor Bahru...Sebenarnya perjumpaan nie last minute program yang dirancangkan oleh Dicky...Dicky nie pun aku baru first time jumpa gak...Sebelum nie just cakap2 through handphone jer...Tak pun through Facebook...Hehehehe...

Dah nak sebulan masuk Virtue Group baru nie la aku dapat dengar penerangan secara terperinci daripada Abang Affan, Fair Roz, Dicky & AC...Presentation nie biasanya diorang buat kat pejabat AC di KL...Tapi its my lucky because baru2 nie AC ada program di JB...Jadi AC dan orang2 kuat Virtue Group turun JB...From Dicky aku dapat peluang untuk bertentang mata dengan Abang Affan, Fair Roz & AC sendiri...

The presentation was delivered by Abang Affan...And demo done by Fair Roz...Excellent job by Abang Affan & Fair Roz...So aku & Ezal dah faham keseluruhan konsep Autoplacement by Virtue Group nie...Dan untuk menambahkan lagi sumber rezeki yang sedia ada, aku tambah lagi satu akaun dengan Virtue Group...So i really hope that the plan will successful...Dan kalau ada la rezeki, aku harap sangat bonus aku dapat before Hari Raya nie...Boleh la belanja lebih sket...Hehehe....



With AC & her lovely daughter...



Orang kuat Virtue Group, Abang Affan & Fair Roz...



Fair Roz tengah buat demo kat Ezal...



AC with her lovely daughter...

Plan nie dibuka kepada sesiapa sahaja yang berminat...Jadi jikalau anda yang membaca ini ingin menambahkan lagi sumber pendapatan, boleh la menghantar email kepada Lynn di alamat berikut : nor_hazlinda81@yahoo.com...Percayalah bahawa dengan pembelian gelang berharga RM 375.00 anda mampu mengubah hidup anda...Insyaallah...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...