August 28, 2009

it's Friday again...

Pejam celik pejam celik dah pun sampai Hari Jumaat...Hari nie dah genap 7 hari umat Islam di Malaysia berpuasa...Sekejap jer rasanya...Erm, hari nie kitorang nak balik Rawang...I am too excited macam budak2 sekolah yang esok nak cuti sekolah panjang...Macam tu la hati dan perasaan aku sekarang nie...Berbunga-bunga jer...


Aku dah rancang nak berbuka puasa bersama my big family this weekend...Dan mungkin disebabkan tu la aku excited sangat nak balik Rawang...Last week waktu Awal Ramadhan aku sambut dengan Mr. Hubby & Lovely Qistina jer...Ni la baru nak bersahur dan berbuka puasa bersama keluarga...Next week kitorang akan balik ke Negeri 9 plak...Rasa syok sangat...

Dan mood untuk pergi shopping sama ada di sini...



atau pun di sini...


mungkinkah di sini?



sangat meluap-luap sekarang nie...Mr. Hubby, harap-harap anda dapat membawa saya membeli belah di salah satu tempat tersebut...SUNGGUH TERUJA...Please jangan hampakan saya yer...Hehehehe...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...