August 20, 2009

demam panas - nasib baik bukan H1N1...

Huhuhu...Sekarang nie memang ramai betul orang yang tak sihat kan...Termasuk la tuan punya blog sendiri...Aku baru jer naik kerja setelah 2 hari mc...Tekak still sakit lagi dan batuk2...Rasa terseksa sangat bila demam nie...Lebih-lebih lagi tengah kecoh-kecoh H1N1 nie...Aku start demam pada hari Isnin lepas...

Mr Hubby dah nak bawa ke Klinik Kesihatan Simpang Durian, Negeri Sembilan...Kebetulan hari Isnin tu memang kitorang cuti dan berada di rumah mak mertua di Felcra Lakai...Jadi bila badan aku dah makin panas Mr Hubby pun so worried la...Cepat jer mengajak ker klinik...Tapi x der mood nak gie klinik sana arr...So kitorang lepas lunch terus la balik ke JB...On da way balik JB, badan dah start seram sejuk...Menggigil sangat...Hujan plak tu...Huhuhu...Sampai JB terus jer pergi Klinik Siti Fatimah kat Taman Universiti...Punya la ramai yang beratur nak jumpa doc...Aku dah la tak pakai sweater...Makin worst jadinya...Doc bagi MC 2 hari...Mr Hubby pun amik cuti sehari utk jaga aku & Lovely Qistina...

So sepanjang hari Selasa, aku dilayan bak seorang puteri dari KAYANGAN...Hahahaha...Mr Hubby yang buat semua kerja kat rumah...Tq so much dear...And yang bestnyer conversation di antara Mr Hubby & Lovely Qistina...

Mr Hubby : Qis, mama kenapa?
Lovely Qistina : Mama demam...

Mr Hubby : Yer ker?

Lovely Qistina : Yer...Kesian Mama...


Aku tersengih jer bila dengar Lovely Qistina jawab macam tu...Hehehe...So, hari nie setelah MC 2 hari dan rehat2 kat rumah jer...Rindu gak kat pejabat...Ntah macam mana arr keadaan kat bilik aku tu...Tapi selalu gak contact Rin, Dayah n Gee...Tanya diorang pasal hal pejabat...Alhamdulillah semuanya ok...Thanks a lot kat semua yang membantu...

Di waktu yang sama aku rindu nak online kat facebook n update blog...Huhuhu...Hari tu dah terfikir nak beli laptop tapi sampai ke saat nie masih bertanguh2 lagi...Ntah la...X tahu kenapa...Dan baru2 nie plak ada kawan2 kat broadband kat JB nie worst sangat...Jadi mungkin tu antara sebab2 tertangguh nak beli laptop tu...Erm, x per...Sabar-sabar...Insyaallah ada rezeki nanti nak beli laptop sendiri...Hehehehe....

Ok la...Nak sambung buat kerja-kerja yang sedia ada di atas meja nie...Nanti kang ada plak yang bising kan...Bye...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...