June 11, 2014

National Conference Shaklee 2014

Syukur alhamdulillah...NC SHAKLEE dah pun berakhir pada 9 Jun yang lepas...Bermula pada 7 Jun dan menutup tirai pada 9 Jun 2014...Sebagai penerima Star Achiever Awards, secara tidak langsung saya juga terlibat dalam NC SHAKLEE nie...Tapi disebabkan saya menghadiri program keluarga dan wedding sahabat baik pada 8 Jun maka saya cuma dapat hadir pada 9 Jun 2014 jer...

Rasa seronok sangat sebab ini tahun pertama saya bersama SHAKLEE...Berkat usaha dan kegigihan saya berjaya mendapat 1 award pada tahun ini...Biarpun cuma satu tapi daripada satu ini lah yang akan berkembangnya empayar DIAMOND SHAKLEE saya...Insyaallah...

 Ini lah award yang saya terima...New Rank Achievement Award...Syukur alhamdulillah...


Di atas pentas Sunway Pyramid Convention Centre Ahad lepas...

Memang ramai yang terima award nie...Kebanyakkannya dari susur galur JUTAWAN SHAKLEE...Haaaa...Nak kenal tuan punya empayar JUTAWAN SHAKLEE...

Yang sebelah saya tu la PM Shareeza Hashim @ Cery...Kitorang tumpang tuah dan aura PM Cery hari tu...Insyaallah lagi 2 tahun merasa juga dapat award Presidential Award ni...Insyaallah...Kena usaha gigih dan teruskan sharing tentang SHAKLEE...Tak mau putus asa dan sentiasa berfikiran positif...

 Kenal tak mamat nie? Yang aktif dengan SHAKLEE comfirm kenal sokmo mamat handsome nie...Mr Roger Barnett ni merupakan Chairman & CEO Shaklee Corporation...Sempat dengar talk dia pasal ladang anggur dia...Sangat-sangat memberi inspirasi...Kata Mr. Roger Barnett, ladang anggur nie cara penjagaan dan penanaman tidak sama...Kita boleh ikut cara jiran sebelah menanam dan menjaga tapi penghasilannya pasti lain...Bulan depan mungkin jiran kita dapat menuai hasil...Tapi bukan kita...Yang pasti hasil tetap akan ada bila kita berusaha dan terus berusaha...

 Last but not least...Be Part of The Shaklee Effect...Faham ke faham?

 Amek aura orang hebat lagi...With Mr Roger Barnett...

 Pun tumpang amek gambar bersama...Puan Zihan Zizan...Satu team dengan saya di bawah Empayar Multimillionaire Shaklee...

 Haaaaaa...Ini yang best nie...Ada yang cakap muka saya iras dengan Master Rabihah Anis nie...Tak sempat nak cari Master Rabihah Anis hari tu...Jadi saya tumpang amek gambar bersama...Moga aura Master Rabihah Anis jatuh tempiasnya kat saya...Insyaallah...Rezeki saya dan suami plak 2 tahun akan datang...

Picture of us...Insyaallah ada rezeki kita berjaya dengan SHAKLEE nie...Yakin boleh...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...