June 12, 2014

Preggy Again

Syukur alhamdulillah...Last week saya disahkan mengandung lagi...Mengandung anak keempat dan saya berharap saya tak alami alahan yang teruk sepanjang kehamilan kali ini...Jarak usia anak ketiga dan baby yang bakal lahir penghujung Januari 2015 ni adalah 2 tahun...Ramai yang tanya saya memang plan for pregnant atau teraccident...Hihihihihi...Macam tak der jawapan plak kat situ...

Sebab bagi saya bila dah berumahtangga nie...Salah satu rezeki yang ALLAH SWT nak bagi pada kita adalah anak...Ada yang berkahwin bertahun-tahun tapi masih tak berpeluang nak memperoleh zuriat sendiri...Tapi macam saya murah sungguh rezeki ALLAH SWT nak bagi...Jadi saya dan Mr. Hubby terima jer apa yang dah tertulis untuk kami berdua...

Macam diri saya nie memang senang nak detect pregnant...Tak payah nak tunggu sebulan tak period ke apa...Dua tiga hari lewat dari tarikh sepatutnya dah boleh check dah...Dan bila dah lewat dua tiga hari tu memang jawapannya positif ler...Hihihihihi...

Kawan-kawan dan saudara mara cakap saya cepat lekat sebab konsisten amalkan SHAKLEE...Hihihihi...Ada kebenaran kat situ...Sebab sejak saya amalkan SHAKLEE secara serius dan disiplin...Saya memang jarang sakit...Tahun nie langsung tak der MC...Tak der ponteng ponteng kerja sebab sakit kepala ker, demam ker...Syukur alhamdulillah...Dan baru nie berat badan saya dah kembali okey dan lepas tu ler lekat anak keempat nie...

Tak per...Tang kurus tu saya boleh fokuskan kembali bila dah bersalin nanti...Sekarang nie saya fokus kepada anak keempat yang dalam kandungan saya nie...Makan apa yang saya teragak nak makan...Minum apa yang saya teragak nak minum...Berjalan bila saya teragak nak berjalan...Saya nak lalui hidup saya nie dengan hati yang gembira dan mendapat keredhaan ALLAH SWT...Saya yakin ALLAH SWT telah tetapkan yang terbaik untuk saya dan Mr. Hubby...

 Vitamin kesihatan yang saya ambil sepanjang pregnant nie dah tentulah dari SHAKLEE...


Ingin mencari supplement yang sesuai untuk diri anda? 
Ingin menjana pendapatan 4, 5 , 6 angka setiap bulan hanya duduk di rumah?
 
 
Hubungi saya untuk khidmat nasihat konsultansi percuma

Puan Lynn Huraiza 
Shaklee Independent Distributor : 914534 
lynnhamzah81@gmail.com
013-7660226

12 comments:

lieyalatif said...

wahhhhhhhhhhhhhh laju besdesap akak...tahniah kak...

hope kali ni dpt boy plak...dpt cik abe akak geng tgk bola nanti....

Lynn Huraiza said...

lieya latif : tahun depan dah 34 ko...hihihihi...tq lieya...

amin...mudah-mudahan ALLAH SWT dengar...

Anonymous said...

Tahniah Leen!! Semoga Allah permudahkan segala urusan semasa mengandung ni ye

nad said...

tahniah! take care okeh :)

Lynn Huraiza said...

Emy Omar : tq so much dear...Insyaallah...

Lynn Huraiza said...

Nad MamaZN : tq so much...

mysha said...

Tahniah akak!!

Lily@MamaZaraZareef said...

congrats lynn..!! semoga sihat2 selalu spjg mengandung yg ke-4 ni ya..=)

Lynn Huraiza said...

mysha : tq sha...

Lynn Huraiza said...

lily : hihihihi...terima kasih dear...

fieqa mieqa said...

Tahniah maklong..hihihi semoga dipermudah segala urusan...hihi

Ainul Sahahrazad said...

Tahniah Lyn! Nanti anak kita sama umurlah :) Semoga Allah permudahkan ....

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...