June 24, 2014

Dugaan Mengandung

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah...Mengandung kali nie ALLAH SWT uji saya dengan morning sickness yang dah tak kira masa...Kalau dulu muntah-muntah cuma di awal pagi jer...Tapi kali ni malam pun saya mabuk juga...Kesian sungguh tengok anak-anak...Saya memang tak dapat nak bagi perhatian...Yang paling saya kesian sekali dah tentu la Nur Qistina Farzana...

Saya memang tak dapat nak fokus pembelajaran dia kat rumah sejak mengandung nie...Dah ler baru darjah 1...Nasib baik result exam pertengahan tahun nie sangat-sangat memuaskan hati saya dan Mr. Hubby...Tapi tak boleh nak leka juga...Sebab hujung tahun nie lagi penting...Result hujung tahun yang akan menentukan dia duduk kat kelas mana tahun depan...

Saya nak sangat bagi tumpuan penuh pada suami dan anak-anak...Nak jadi macam mana kebanyakkan super mommy yang hebat di luar sana...Walaupun sibuk bekerja tapi masih sempat nak masak dan fokus kepada keperluan suami serta anak-anak...Insyaallah...Saya yakin kalau niat nak jadi yang terbaik dah ada, saya pasti boleh buat...Walau susah dan teruk macam mana sekali dugaan mengandung kali nie...Saya kena pastikan diri saya kuat...

Saya kena lawan dugaan yang datang...Dan saya nak sangat berpuasa penuh di bulan Ramadhan Al Mubarak yang bakal muncul Ahad nie...Doakan saya kuat yer...Insyaallah...

3 comments:

Unknown said...

Insyaallah...semoga diberikan kesihatan yg baik utk niat murni tu...amin

Sonok bila tau ada kekwn preggy ni :)

Lynn Huraiza said...

naemah umi : terima kasih di atas doa yang dikirimkan...

Jiha said...

in sha allah, semoga semuanya dimudahkan utk lynn

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...