May 5, 2014

Candy Buffet : 1st Birthday Nur Zahraa Jasmine

Assalamualaikum

Hari nie saya nak update tentang Candy Buffet plak yer...Sudi sudi ler membaca dan tengok hasil kerja saya kat entry yang satu nie yer...

Saya nie memang tak pernah duk diam...Ada jer program setiap minggu...Syukur Alhamdulillah ALLAH SWT pinjamkan kesihatan dan kecergasan badan untuk saya terus berkhidmat untuk insan-insan yang memerlukan di luar sana...

Pada 19 April 2014 yang lepas, saya ada tempahan Candy Buffet kat Taman Universiti...Dekat jer dengan rumah saya...Memang tak terkejar-kejar pun sebab dah planned dan set awal-awal...Rasa seronok sangat sebab ALLAH SWT permudahkan urusan saya...Walaupun minggu tu terlalu hectic dan super duper busy tapi semuanya berjalan lancar...Syukur Ya ALLAH...

Tuan rumah nie kawan saya...Suami dia saya kenal dari sekolah menengah lagi...Kawan baik kepada sepupu saya...Bila balik ke JB jer sure hang out sama-sama...Jadi untuk program birthday anak diorang yang pertama nie...Saya bagi service extra dari apa yang diorang bayar...Niat sedekah untuk anak-anak...

 Tuan rumah bagi meja bulat...Rasa seronok sangat sebab Candy Buffet saya jer yang ada kat atas meja tu...Tak sempit dan saya dapat setting dengan puas hati...

 Tuan rumah request juga tak nak Lolypop sebab anak dia yang sulung suka sangat makan gula-gula...Jadi untuk elakkan anak sulung dia lagi excited please avoid Lolypop...Saya ikutkan jer...Hihihi...

 Tuan rumah request warna gegurl...Pilihan utama saya pinky...Tapi sayangnya wrapping tak der yg warna pink...Yang ada warna purple...Cantekkk juga...Kita combine Pink + Purple yer...

 Candy Buffet kalau x der Marshmellow memang tak sah...Itulah penyeri...

 Mesin Chocolate Fountain yang betul betul berjasa pada saya...Syukur Ya ALLAH kau beri peluang untuk aku jana pendapatan tambahan bersama mesin ini...

 My heart...Muahhhhhsss...

 Card tu dah order banyak kan...Jadi guna la sampai habis yer...Tak baik membazir...


Yang ini Pudding...Budak budak memang suka...


Yang ini saya punya...Hihihihi...

Haaaa...Itu la hasil tangan saya untuk 1st Birthday Nur Zahraa Jasmine...

Untuk tempahan boleh hubungi



6 comments:

lieyalatif said...

aduh dugaan betul tgk entry akak di kala puase ni...tetibe rase nak makan manis2...oh cannot...nak start diet balik dah ni heheheeh

ape pun hasil keje akak mmg superdebom....

Lynn Huraiza said...

lieyalatif : kuikuikui...akak pun puasa juga nie lieya...tq so much dear...

Unknown said...

marshmallow tu la yg paling sedap. hikhik

Lynn Huraiza said...

Aisya A. : hahahaha...betul betul betul...

nad said...

lynn mmg org jb? tah tah penah 1 skolah x ni? haha! dlu saya penah skolah kt skudai dr darjah 1-form1. pastu stadi utm gak.penah gak dok tmn u kejap masa keje kt jb...hihi

Mimie said...

Coklat fountain nih memg jd trend skang....maju biz akak

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...