December 10, 2013

Rasa Jauh Tapi Dekat Di Hati

Assalamualaikum dan Salam Ceria...Waduuuuhhh...Tajuknya macam feeling gitu jer kan...Hahahahahaha...Jangan amek pot sangat dengan tajuknya yer...Layan dan fokuskan pada entry...

Sebenarnya saya tidak pernah melupakan bisnes yang satu nie...Ini lah permulaan saya berjinak dalam dunia perniagaan...Saya mulakan bisnes nie sewaktu saya mengandungkan anak kedua saya...Waktu tu saya tawakal jer pergi belajar macam mana nak buat Homemade Chocolate...Tengah sarat mengandungkan Nur Qaleesya Arissa, saya gagahkan diri untuk menimba ilmu...Terima kasih banyak-banyak pada cikgu yang mengajar saya...Cikgu saya tu makin aktif mengajar dan makin menjadi-jadi kelas dia sekarang nie...Cikgu yang ajar siap tanya kenapa saya nak belajar?Tujuannya hanya...

Untuk menambah ilmu pengetahuan dan dijadikan sumber pendapatan tambahan kalau benar itu rezeki yang ALLAH SWT tulis untuk diri saya dan keluarga...

 Ya...Itulah niat saya bila belajar buat Homemade Chocolate nie...Dan maka terhasillah produk-produk seperti kat bawah nie...




Ada banyak lagi tempahan yang saya dah pernah buat dan semakin hari minat saya dalam bidang Homemade Chocolate nie makin menebal...Dan saya luaskan lagi kuasa...Cehhhhhh...Dah macam Harimau Selatan la plak...Okey-okey...Saya luaskan lagi bisnes saya dengan Chocolate Fountain...


Berkat usaha dan dorongan dari insan-insan tersayang...Sehingga ke hari ini saya masih lagi amek pakej Chocolate Fountain..Saya seronok betul buat bisnes nie...Sebab saya memang penggemar chocolate...Hahahahaha...Jadi segalanya tentang chocolate memang saya feeeeeeeeeeeeeeellll habis...







Yang aktif tahun 2012...Then sejak ada Powerpuff Girls, saya lebih suka sewakan jer mesin Chocolate Fountain saya...Saya akui saya tak dapat nak bagi tumpuan kalau buat Candy atau Fruits Buffet...Jadi saya lebih selesa untuk menyewakan sahaja mesin-mesin saya...

Syukur alhamdulillah tempahan sewaan berjalan dengan rancak...Sebab client rasa seronok nak urus dan create tema masing-masing...Dan saya pun happy juga sebab client happy...Hehehehe...Rasa berbaloi sangat usaha saya dalam bisnes nie...Dan yang penting restu dari suami dan keluarga tersayang...Syukur alhamdulillah...


Inilah harga promosi untuk sewaan mesin Chocolate Fountain saya...Harga dari tahun 2012 lagi...Saya memang tak ubah harga promosi nie...Jadi untuk sesiapa yang berminat nak sewa mesin dan buat Candy/Fruits Buffet masing-masing...Boleh la contact/pm/wassap saya ataupun Mr. Hubby...

 LYNN HURAIZA 0137660226
EZAL HURAIZA 0167125226

6 comments:

::NureeN:: said...

sedapnyerr.... :)

lieyalatif said...

alhamdulillah...

moga bertambah murah rezeki kak lynn dlm bidang ni yeak....pandai kak lynn bahagi mase ngan anak2 dan bisnes....

Lynn Huraiza said...

Nureen : hehehehe...memang sedap...

Lynn Huraiza said...

lieyalatif : syukur alhamdulillah...terima kasih banyak2...insyaallah memang nak kena didik hati...jgn sibuk bisnes, lupa kat anak-anak plak...

Chekgu Azrine said...

alhamdulillah..

semoga terus sukses ye sis

Lynn Huraiza said...

chekgu azrine : terima kasih...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...