December 4, 2013

Lama Saya Tak Update

Assalamualaikum semua...
Saya nie dah macam biskut Chipsmore kan...
Sekejap ada...
Sekejap tak ada...
Hehehehehe...

Last weekend agak sibuk sedikit...
Menguruskan lawatan Dato' Pengerusi LPP ke negeri Johor...
Jadi masa untuk mengadap komputer agak terhad...
Puas saya cuba cari masa dan mood untuk update blog...
Tapi tak juga berpeluang...

Tapi hari nie saya ada masa...
Sudi-sudikan lah baca entry saya yer...
Hehehehehe...

Pengalaman menguruskan lawatan Dato' Pengerusi memang sangat best...
Saya senang sekali berurusan dengan Dato' Pengerusi dan ahli rombongannya...
Even Datin pun sangat friendly...
Pada awalnya saya dimaklumkan mereka agak cerewet...
Bila boss arahkan untuk uruskan lawatan nie...
Saya rasa risau semacam jer...
Tapi semuanya jadi seronok bile dah kenal dengan Dato' dan Datin...
Tak kenal maka tak cinta...
Betul tak...

Sepanjang 5 hari program lawatan di negeri Johor...
Bermacam-macam petua dan tunjuk ajar yang saya perolehi...
Terutamanya daripada Datin...
Dan kebanyakkannya pasal parenting...
Insyaallah nanti bila saya ada masa...
Saya akan share kat dalam blog nie...

Anyway...
Bulan Disember nie bulan promosi Omega Guard...
Banyak khasiat yang boleh diperolehi daripada pengambilan Omega Guard nie...



Kalau bulan lepas harga Omega Guard RM XXX...
Tapi bulan Disember nie saya nak offer RM XX jer untuk sebotol Omega Guard...
Siapa yang berminat PM/Wassapp laju2 yer...


Lynn Huraiza 013-7660226
Shaklee ID 914534 

4 comments:

Masya said...

baru beli semalam dgn kwn hihihihi...

Lynn Huraiza said...

masya : owh yer ker...bagus tau omega guard nie...selamat bershaklee...hehehehe...

Puan Kutu said...

kadang2 bla org bagi persepsi buruk kita selalu silap menilai..tak kenal makan tak cinta..betul sgt tu..:)

Lynn Huraiza said...

puan kutu : betul tu...kena lebih peka selepas nie...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...