January 5, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010

Hi everybody...

Erm, rasanya tak terlewat untuk ucapkan HAPPY NEW YEAR 2010 utk kawan2 semua...Dan hari nie merupakan hari ke5 kita berada di tahun baru 2010...Macam x percaya jer dah pun masuk tahun 2010...

Permulaan tahun baru nie 2010 nie nak update citer tentang my lovely daughter Qistina...End of December 2009 aku & Mr. Hubby dah decide untuk hantar Lovely Qistina untuk masuk Tadika Ixora Ria...Tadika nie x jauh mana pun dari rumah kami...Dalam taman yang sama juga...Dan keputusan untuk menghantar Lovely Qistina ke Tadika Ixora Ria nie disebabkan oleh beberapa perkara...Dan aku rasa x perlulah nak citerkan perkara2 tu dengan lebih detail kat sini...Biarlah aku & Mr. Hubby jer yang tahu...Hehehe...

Anyway dengan kemasukan secara rasminya Lovely Qistina ke Tadika Ixora Ria semalam aku harapkan anak kesayangan aku tu suka dengan environment baru dia...I really hope the new environment will make my lovely daughter kuat untuk menempuh cabaran di hari2 mendatang...Macam nak pergi berjuang lor...Huhuhu...Tapi sebelum register Lovely Qistina kat Tadika Ixora Ria nie, aku & Mr. hubby terfikir2 gak sesuai ker nak masukkan dia ke tadika nie...Her age baru jer nak masuk 3 tahun Julai 2010 nie...Feedback positif dari kawan2 banyak membantu kami...Jadi sekarang nie aku & Mr. Hubby kena la cuba dulu...We choose Mandarin & English medium untuk pembelajaran dia...Tapi untuk kids yang berusia 3 tahun nie Tadika Ixora Ria lebih mempraktikkan Learning Through Fun...Macam Playschool la kira-kiranya...Hehehe...

For your information, semalam waktu aku & Mr. Hubby hantar dia, ok jerk...Her teacher said she laughing, playing with her friends...Tapi pagi nie tadi dia leh nangis la plak...Huhuhuhu...Sungguh risau la sekarang nie...Entah macam mana la keadaan Lovely Qistina ek?  Really hope she will be fine there...Erm, ok la...Ada few pics nak dikongsikan bersama...Hope korang enjoy la yer...


 Lovely Qistina dengan uniform dia...Huhuhu...Gambar blur sebab dia x pose betul2...


Kelengkapan Lovely Qistina sepanjang sehari di Tadika Ixora Ria - Beg Hijau tu Beg Sekolah & Beg Biru tu beg Childcare...

Nanti bila ada masa free will take pics Tadika Ixora Ria untuk letak kat blog nie plak yer...Ok arr...Ada kerja lain nak buat nie...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...