January 10, 2010

- a.k.h.i.r.n.y.a -

hehehe...

happy bangat sih...akhirnya hasrat hati untuk memiliki lappy sendiri tercapai juga akhirnya...untuk pengetahuan korang semua niat untuk memiliki lappy sendiri nie dah ada since dari tahun 2008 lagi...tapi ada jer sebab musabab yang tidak membolehkan aku memilikinya...huhuhu...

hari ni, 10 Januari 2010 selepas jer sarapan pagi kat restoran mamak kegemaran kami sekeluarga aku pun dok cadangkan kat Mr. Hubby untuk melebarkan sayap ke PERSADA, Johor...Mr. Hubby dok tanya aku nak buat per kat PERSADA tu...so, aku pun cakap la yg weekend nie ada PC & ELECTRICAL FAIR...jadi kitorang pun teruskan la ke PERSADA...

sampai jer kat PERSADA, pintu dewan masih x berbuka lagi...jd berkumpul la kami sekeluarga dan orang lain di hadapan pintu dewan...tepat jer pukul 11.00 pagi akhirnya pintu dewan dibuka untuk para pengunjung,,,so apa lagi...serbu arrr...hari nie hari terakhir fair nie...erm...berpinar mata aku tengok promotion diorang...baik dari segi barangan elektrikal atau barangan IT...

pusing punya pusing akhirnya aku dah terbekenan kat lappy nie...walaupun x ler besar sangat tapi bagi aku sangat sesuai untuk digunakan untuk blogging, facebook, dan kerja2 yg simple seperti menaip laporan...dan apa yang penting warna dan designnya yang sungguh menarik hati, jiwa dan ragaku...hehehe...SUKANYER...

anyway, aku nak tunjukkan gambar my new lappy kat korang semua...actually, gambar nie aku google jer...sbb rasanya gambar2 nie lebih clear berbanding daripada gambar yg aku amek menggunakan hp...hehehe...for my new lappy, welcome to our family...


 
INILAH DIA BUAH HATI TERBARU AKU...
MS. PINKY...

3 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cunnyer kak lynn...
this year pun zana ingat nak dptkan satu personal lappy utk diri sendiri..malas nak rebut2 ngan en laling hubby....hu hu hu

sweet jer miss pinky kak lynn nie

body dia mmg ada corak camtu erk kak lynn....

LyNn HaMzAh said...

zana,

berkat buat pinjaman asb sebenarnya...jadi bila dapat dividen tu nak la beli something supaya nampak dividen tu...

anyway ms pinky nie memang ada corak mcm tu...cun kan...hehehe...harga pun boleh tahan...RM1199 jer...

Goldman said...

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Terima kasih.

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...