January 14, 2010

- Canteknyer Baju Nie -

 Erm....Sebenarnya aku nie duk klik sana sini untuk cari dress yang cantek...Tujuannya adalah untuk dijadikan baju untuk flower girl Majlis Perkahwinan Fara Lisa & Udin...Hehehe...Salah satu sebab duk klik sana sini tu bcoz my Lovely Qistina will be one of the flower girl waktu majlis tu nanti...Jadi of course lor aku nak si kecik tu melaram habis waktu wedding tu nanti...Hehehehe...

Klik punya klik aku terpandang design yang sangat cantek...Warna tema wedding diorang nie adalah warna PURPLE...Yang mana satu ek design yang best untuk my Lovely Qistina...




 
 
 
 
Aku berkenan dengan yang atas sekali tu...Tapi duk terfikir plak nak hantar kat tailor mana ek? Bukan biasa pun tempah baju2 macam nie...Huhuhu...

2 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

uihs....cantik2nyer gown lil princess nie.....aku yg geram kak....bab2 beli gown nie mmg zana hantu sikit...pantang jumpa gown lawa...sure aku beli punya...

kak...zana berkenan ngan pattern yg kaler itam putih tu kak...at least takde ler panas coz' terdedah sikit kan...alahai, chumelnyerrr kalau qistina pakai......pastu tocang dua.....

VerandaView said...

Baju yang cantik kena match dengan hair clip and comel. www.verandaview.com

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...