February 1, 2018

Vita Lea For Children : Multivitamin Wajib Untuk Anak Anak

Assalamualaikum 

Sebagai seorang mama kepada 4 orang anak saya tidak mampu untuk memastikan anak anak saya mengambil semua keperluan di bawah ini setiap hari.  Nak memastikan anak anak mengambil sayur-sayuran pun dah memeningkan kepala saya.  Ini kenyataan untuk diri saya sekeluarga.  

Vita Lea For Children membantu saya untuk memastikan anak anak saya mendapat nutrisi yang mencukupi untuk badan mereka.  Jadual persekolahan yang sangat padat dicampur pula dengan kelas tuition di sebelah malamnya, saya kena pastikan anak anak saya sihat dan fokus untuk mengharungi setiap hari dengan bertenaga.



Vita Lea For Children ini dilengkapi 19 nutrien penting dan disediakan dalam bentuk mudah untuk dinikmati oleh anak anak kita...



Vita Lea For Children 

~ Mengandungi 19 nutrien penting untuk perkembangan sihat kanak kanak 
~ Menyediakan 150% nilai harian vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi
~ Memberi 100% nilai harian vitamin C
~ Vitamin B yang menyokong fungsi sebenar proses badan manusia 
~ Berasaskan phtonutrien semulajadi 
~ Manisan semulajadi dengan Xylitol, tidak menggalakkan kaviti
~ Kaya dengan sumber nutrien antioksidan 
~ Diperkaya dengan buah oren, anggor dan campuran perisa beri

Vita Lea for Children sangat bagus untuk anak anak yang kurang selera makan dan tidak memakan sayur.  Para ibu bapa yang inginkan multivitamin yang hebat untuk anak anak anda boleh mendapatkan Vita Lea for Children daripada saya Kak Long Lynn di 0137660226...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...