February 12, 2018

Step Into My Shoes

Assalamualaikum

Hurmmmm, its really hurt me...Sungguh saya terasa hati sangat...Orang luar memang boleh bercakap, mempertikaikan...Tapi orang luar tak tahu apa yang saya rasa, apa yang saya hadap...

Jangan disebabkan marahkan orang lain saya yang jadi mangsa templak semua...Saya ni ada hati perasaan juga...Kalau ada yang rasa tak puas hati jumpa sendiri dan pertikaikan sendiri segala keputusan dan tindakan yang dibuat...Jangan jadikan saya nie pula bahan untuk melepaskan kemarahan...



2 comments:

SYANI said...

Orang takkan faham apa kita rasa.. sabar ye...

Lynn Huraiza said...

aisyah hani : yer betul tu...terima kasih ya...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...