January 30, 2018

Be Strong

Assalamualaikum 

Lately nie banyak benda yang berlaku...Sebagai hambaNya saya didik hati saya supaya redha dengan segala apa yang berlaku...Saya yakin segala apa yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya...


Saya nak stress stress pun tak guna...Sebab bila saya stress makin teruk jadinya...Saya tak bahagia, saya tak fokus kerja, saya gaduh dengan suami...Jadinya biarlah saya redha...Lapangkan dada dan perbetulkan niat saya...Apa tujuan sebenar saya bekerja dan berniaga kecil kecilan...

Saya serahkan semuanya pada ALLAH SWT...Saya yakin ALLAH SWT akan bantu saya...Bantu saya menerima semuanya dengan redha dan positifkan diri saya...

Syukur alhamdulillah, saya terpilih untuk menjadi Perwakilan KNB LPP untuk Negeri bagi penggal kedua...Berkat bekerja dengan ikhlas di dalam KNB LPP dan membantu sahabat sahabat lain...ALLAH SWT permudahkan segalanya apabila saya bertugas sebagai wakil perhubungan kawasan KNB LPP untuk negeri Johor ni...


Sekarang ni saya akan teruskan jer kerja kerja kesatuan di pejabat nie...Alhamdulillah sokongan daripada sahabat sahabat memang banyak...Tak perlu saya nak sebutkan satu persatu...Kalau diorang baca entry ni saya yakin diorang tahu siapa yang saya maksudkan...Terima kasih banyak membantu saya...

Jumpa lagi di entry lain ya...Saya nak sambung buat kerja...Take care semua...

Nak dapatkan produk Supplement Shaklee, Water Filter Cuckoo, Tudung Kekaboo Mirabelle, Cadar Patchwork dan lain lain barangan boleh hubungi Kak Long Lynn di 0137660226

4 comments:

iam.umifuzy said...

apa pun terjadi semoga tabah ya

Salam kenal dari umifuzy.com

Hans Hanis said...

jgn stress2
ceriakan diri :)

Lynn Huraiza said...

Mrs Virgo : terima kasih sis

Lynn Huraiza said...

Hans : yer...sudah pasti...tq

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...