January 9, 2015

Tak Lama Jer Lagi

Assalamualaikum 

Macam tak percaya jer...Tak lama lagi bakal lahirlah seorang lagi zuriat saya dan Mr Hubby...Zuriat yang keempat ini doktor dah sahkan anak perempuan juga...Syukur alhamdulillah...Saya dan Mr Hubby bersyukur dengan rezeki kurniaan ALLAH SWT...

Semalam gie check up kat Pakar Perbidanan Khor dan Loh...Suppose check up dengan Dr Ong...Tapi puas saya menunggu nak dekat 2 jam...Akhirnya tak dapat juga jumpa dengan Dr Ong...Dr Ong ada operation pagi semalam...Jadi saya terus proceed check up dengan Dr Khor...Untuk pregnancy kali nie...Ini la first time check up dengan Dr Khor...Dr Khor nie pun okey juga sebenarnya...Friendly macam Dr Ong...

Hasil dari check up, Dr Khor cakap dalam masa 1 - 2 minggu saya dah boleh bersalin...Memang akan awal dari tarikh due berdasarkan dari pengalaman yang lepas...Disebabkan next week wedding adik ipar saya di Negeri Sembilan, Dr Khor dah bagi terus buku check up untuk saya bawa balik...Dia kata possibility untuk bersalin next week time wedding tu memang ada...

 Haaaaaarusss ler berdebar jer rasa hati nie...Dah macam macam terfikir di fikiran saya nie...Mudah-mudahan ALLAH SWT permudahkan segala urusan ketika melahirkan  anak keempat nie nanti...Dan saya mohon juga ALLAH SWT kurangkan rasa sakit ketika nak bersalin tu dan saya serta baby sihat walafiat...

Rasa insaf sangat-sangat bila dah nak menghadapi masa kelahiran nie...Saya nak amek kesempatan pada semua pembaca blog sama ada yang saya kenal atau pun silent reader yer...Saya mohon maaf banyak banyak kalau saya ada buat silap dan salah, sekiranya ada bait bait tulisan saya yang menyentuh hati dan perasaan semua...

Doakan saya selamat melahirkan anak keempat saya yer...Insyaallah...

9 comments:

MummyKD's said...

best nye, ade puteri 4 org! tahniah!

eima said...

semoga dipermudahakan dear .. tak sabo nk tgk baby shaklee ni

mamaelly said...

bestnye...gudluck ye lynn...elly doakan semuanya selamat k

Lynn Huraiza said...

MummyKD : tima kaceh...

Lynn Huraiza said...

Eima : terima kasih...baby shaklee kan...hihihi...

Lynn Huraiza said...

Mamaelly : tq dear...berdebar sangat nie..

Nory Zoulkefle said...

semoga dipermudahkan...aminn

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

sekejap jek rasa bila preggy ni kan..tup3x nak bersalin dah.apepon, semoga dipermudahkan urusan beralin nnti k..semoga mama n baby sihat2 hendaknya..=)

::EIDA:: said...

semoga dipermudahkan yeee aminnnn

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...