April 13, 2014

Syukur Alhamdulillah

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah...Dalam kesempitan ada kesempatan...Bisnes SHAKLEE berlangsung di kala hujung minggu dan selepas waktu kerja...Kalau dulu saya berbisnes tak kira masa...Time waktu pejabat pun saya sanggup pergi ke branch SHAKLEE di Taman Molek...Tapi sejak cuti di Johor ditukar kepada Jumaat dan Sabtu, saya selalunya akan pergi amek barang pada hari Jumaat...

Dan pada hari Sabtu saya akan fokuskan untuk packing dan syukur alhamdulillah pagi-pagi nie saya dah uruskan pengeposan SHAKLEE untuk client-client saya...Insyaallah client-client saya akan terima produk-produk mereka secepatnya pada hari esok dan selewatnya pada hari Isnin...

Berbisnes SHAKLEE nie memang banyak rintangannya...Tapi saya percaya rezeki saya bersama SHAKLEE ditentukan ALLAH SWT dan berkat hasil usaha saya yang gigih...Insyaallah kalau saya Istiqamah dan tak putus asa, saya pasti akan mencapai title MASTER satu hari nanti...Aim saya pada tahun 2016 nanti akan merasa title MASTER...Amin...Semoga ALLAH SWT permudahkan jalan untuk saya mencapai title MASTER...



 Jumlah keseluruhan supplement yang diposkan pagi nie...


 Untuk client di Negeri Sembilan...

 Untuk kakak senior di sekolah berasrama yang kini menetap di Kajang...Suggestion supplement untuk mendapatkan kulit yang cantik dan gebus...

 Stok tambahan untuk ibu dan ayah di Rawang...

 Last stock Herbal Blend Multi Purposed Cream SHAKLEE untuk client di Rengit..

Yang ini supplement cadangan untuk diri lebih aktif dan sihat...Untuk client nun jauh di Penang...

Syukur alhamdulillah

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...