April 24, 2014

Candy Buffet : Mai & Faris Wedding

Assalamualaikum...

Dah nak dekat sebulan dah adik berdua nie kawen...Saya betul betul terlupa nak update tentang Candy Buffet diorang...Kena telah supplement minda ler lepas nie...Tak leh miss amek OMEGA GUARD supaya daya ingatan tu lebih tajam lagi...Hihihihihi...

Okey, meh straight to the point...

Pengantin nie dah booking pakej Candy Buffet saya since Oktober tahun lepas lagi...Punya la lama dia buat tempahan...Dan bulan January dia dah sibuk nak buat payment...Saya nie jenis tak kisah nak bagi deposit pun boleh atau pun nak settlekan pada hari majlis pun boleh...Kira main percaya jer la pada customer...Setakat nie memang tak pernah kena tipu lagi la...Syukur alhamdulillah...Minta-minta dijauhkan la yer...

Mai memang tak nak banyak candy...Dia nak replace dengan Marshmellow...Jadi memang focus saya pada Marshmellow jer...Ada la 2/3 jenis candy tapi tak banyak seperti kebiasaan...Dan kebetulan meja Candy Buffet bergabung dengan Photo Booth...Memang terhad sangat ruangnya dan agak crowded...

Meh layan piccas...

 Inilah Candy Buffet + Photo Booth untuk majlis perkahwinan Mai & Faris...Tak leh ler nak abaikan Photo Booth tu kan sebab dah kat atas satu meja yang sama...Kesian bunga saya terpaksa duk kat belakang...Hihihihi...

 Memang crowded kan meja nie...

 Yang nie memang totally saya yang uruskan...Pudding dan bunga dah duk kat belakang...Dah x cukup space dah...Tak per la...Asalkan ada yang jaga Candy Buffet nie insyaallah boleh jer tolong amekkan Pudding kat belakang tu...

 Marshmellow yang cute...Saya suka tengok Marshmellow nie...Colorful and sweet...

 Yang ini pengantin sendiri uruskan...Tempah juga rasanya...

Mai & Faris ada sediakan juga Guest Book nie untuk tetamu mereka...Time saya kawen dulu memang tak der semua nie...Untung kan orang sekarang nie...Dah ada macam-macam idea untuk memeriahkan majlis...

Untuk tempahan pakej Candy Buffet boleh hubungi saya seperti butiran di bawah...



Ingin mencari supplement yang sesuai untuk diri anda? 
Ingin menjana pendapatan 4, 5 , 6 angka setiap bulan hanya duduk di rumah?


Hubungi saya untuk khidmat nasihat konsultansi percuma

Puan Lynn Huraiza 
Shaklee Independent Distributor : 914534 
lynnhamzah81@gmail.com
013-7660226

8 comments:

suwara entertainment said...

semoga bisnes lyn bertambah maju ye :)

lia said...

wahhhh nmpk nyummylicious sungguh candy buffet tu...

lieyalatif said...

cantik sgt kak.... tak nampak la crowded sgt kak...tapi kalo akak dpt space akak sendiri mesti lagi nice...tapi yg ni pun dah cun pada lieya kak....

::EIDA:: said...

ida salu mintak meja asing.. tak pun ida angkut meja sendiri kekekkeke.. godluck!

Lynn Huraiza said...

sue-rya qistina : tq so much dear...

Lynn Huraiza said...

lia : yieehaaa...memang nyummylicious...

Lynn Huraiza said...

lieyalatif : betul tu lieya...kalau dapat space sendiri lagi syok...

Lynn Huraiza said...

EiDa : owhhh...buat candy buffet juga yer...good...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...