February 6, 2014

Bulan Febuari Bulan Promosi Vita Lea

Assalamualaikum...

Lambat pula nak announce kat korang semua...Hihihihi...Tapi dari tajuk korang dah tahu apa yang nak diceritakan dalam entry ni kan...Bulan Februari ni merupakan bulan promosi Vita Lea...Promosi beli 6 percuma 1...Kalau harga biasa rm7*...Bulan ni saya offer rm6*...

Vita Lea merupakan multivitamin @ makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif dalam SHAKLEE...Vita Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa...Penggunaan harian Vita Lea boleh meningkatkan kesihatan secara menyeluruh, menyokong jangka hayat hati, usus dan mata, meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi dan memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas...

Sejujurnya saya dan suami memang mengamalkan Vita Lea...Pengambilan Vita Lea 1 biji selepas lunch dan 1 biji selepas dinner...Pengalaman saya bila makan Vita Lea badan tak letih dan yang paling penting saya masih boleh buat kerja2 rumah seperti membasuh, memasak n menguruskan keluarga setelah seharian bekerja di pejabat...

Vita Lea ni terkandung dalam set family wellness SHAKLEE...Set yang paling basic sekali untuk kesihatan tubuh badan kita...Jadi tak membazir rasanya kalau korang yang di luar sana yang masih tercari2 supplement...Dengan harga promosi rm6* Vita Lea ni boleh bertahan hingga 2 bulan...Memang berbaloi...

Untuk tempahan dan pertanyaan boleh hubungi saya yer di talian 0137660226 LYNN HURAIZA...Dont worry...Saya tak caj consultation fee...Hihihihi...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...