December 14, 2009

.:SyUKuR:.

Salam semua...

Syukur alhamdulillah kerana Hari Keluarga KSK LPP Johor yang diadakan pada 12 Disember 2009 di Wet World Batu Pahat telah berjalan dengan lancar dan mengikut apa yang telah dirancang...Rasa happy sangat sebab aku tengok anak-anak ahli tersangatlah gumbira bermandi manda di Wet World tu...

Erm, dan apa yang penting aku & Mr. Hubby antara 93 orang ahli KSK LPP Johor yang bertuah...Sebab apa? Hehehehe...Sebenarnya aku & Mr. Hubby antara yang bertuah mendapat cabutan bertuah yang dianjurkan oleh KSK LPP Johor...Aku dapat Oven Toaster manakala Mr. Hubby plak dapat Table Fan...Walaupun tak seberapa tapi saper yang nak bagi barang2 tu kat kitorang kan...Syukur sangat2...

Anyway ada gak dengar org pot pet tntg program nie bila masuk pejabat hari nie...Macam yang aku pernah tulis dalam entry sebelum nie kan...Manusia tidak pernah puas...Jadi aku pun malas la nak fikir sangat pasal hal nie...Sebab nanti aku juga yang sakit kepala...Apa yang penting aku dah menjalankan tugas aku sebagai Setiausaha Kerja KSK LPP Johor dengan penuh dedikasi dan tanggungjawab sepanjang tahun nie...

Insyaallah aku ingat selepas program Dwitahunan LPP pada tahun hadapan aku nak letak jawatan dalam KSK LPP Johor...Nak bagi peluang pada orang lain plak pegang jawatan tu...Sebab aku rasa ramai lagi ahli KSK LPP Johor yang layak untuk diberi peluang memegang jawatan tu...Setidak2nya diorang leh tahu macam mana nak buat kerja2 KSK nie..Tak la asyik bergossip jer...Betul tak...Hehehehe...Ok arrr...This Wednesday ada exam PTK...Nak kena fokus dengan PTK plak...

Adios...

1 comment:

PUAN THALHA : said...

hahaha. biasa lah kak. sape pot pet pot pet tuh, bagi aje tugas tuh kat diorang. pot pek pok pek diorang confirm hilang. hihi. good luck ptk nanti!

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...