October 28, 2009

BuSy SkeT ArR

Aduyai...

Ramai dah bertubi-tubi bertanya kat aku Hari Keluarga KSK LPP Johor tak buat ker tahun nie? LOL...Apa nak jawab babe...Aku sendiri x der idea nak bagi jawapan apa kat diorang nie...

Tapi on next week pada 3 November 2009, Big Boss KSK LPP Johor dah decide nak buat Mesyuarat Jawatankuasa KSK LPP Johor kat PPK Batu Pahat Utara...Jadi nak tak nak aku kena arr standby buat kertas kerja skrg nie...Tempat cadangan dah ada dalam kepala aku nie...Dan aku harap sangat AJK akan setuju dengan tempat yang aku cadangkan nie...

Ok arr...X leh nak citer panjang2 kat sini...Banyak kerja nak kena buat...Nanti ada masa aku update pasal Hari Keluarga nie yer...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...