October 12, 2009

- KEMORA -



Most of them senior2 sekolah di SEGAR dulu...Lama sungguh tak jumpa diorang nie...Untuk pengetahuan semua waktu gambar nie diambil diorang nie memang arr mat rempit sejati...Rajin gie konvoi sana sini dan ada kelab sendiri tau...KEMORA...Tu arr nama team diorang...Waktu zaman 90an dulu kira meletops la juga kelab nie...



Dalam gambar nie kalau korang perasan x ramai perempuan kan...Tapi Pn Intan @ Wa ada la plak dalam gambar nie...Kau curi2 ikut konvoi nie kan...Hehehe...Terpaksa la aku & kawan2 lain tolong cover bagi pihak kau wahai Wa...

Oh yer...Aku nak sangat jumpa korang semua...Antara top list yang ada dalam simpanan aku:
  1. Apen Fendy @ Along
  2. Faisal Juren
  3. Mohammad Syamsul Irwan Hashim
  4. Janggut Ah Long @ Fariz
  5. Helmi Spoon
  6. Shahrin Azlan
  7. Fadzli Ghani
  8. Abdul Mutalib Abdul Hamid
  9. Abdul Muhsinin Abdul Hamid
  10. Hairie Bolaq
Ramai arr yang aku nak jumpa...Bila la dapat jumpa korang...Nak kenalkan dengan Mr. Hubby nie...Program akan datang mungkin waktu wedding reception Apen Fendy @ Along kut...Harap2 ada rezeki dapat jumpa korang yer...Insyaallah...

For all my friends, aku doakan korang sihat2 sentiasa...Dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki...Cepat2 dapat jodoh buat yang masih single dan untuk yang dah bekeluarga, semoga korang kekal bahagia hingga ke akhir hayat...Amin...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...