September 2, 2015

34 Years Old

Assalamualaikum 

Syukur alhamdulillah, hari nie genap usia saya 34 tahun...Rasa bertuah sangat sebab ALLAH SWT lanjutkan usia saya dan rahmati kehidupan saya bersama keluarga tercinta...


Ramai duk tanya apa yang Mr Hubby hadiahkan kepada saya sempena hari lahir hari ini...Hihihihihi...Seawal pagi dah dikejutkan dan of coz ler dapat ciuman tersayang dari dia...Pembaca bawah 18 tahun jangan imagine lebih lebih yer...Ni urusan orang tua...Kahkahkah...

Dah tu ucapan bertalu talu dari anak anak tersayang pula...Yang paling over dah tentu la anak dara yang suka menyanyi Nur Qhasrina Zahra...Saya duk buat sarapan kat dapur terdengar dengar dia menyanyi lagu Happy Birthday dari ruang tamu rumah...Hihihihihi...Bila ada depan mata dia, x mau plak dia nyanyi...

Hadiah? Seriously, Mr Hubby bukan la insan yang duk suka nak planning surprise surprise nie...Biasanya dia akan tanya saya, nak celebrate kat mana, nak hadiah apa? Haaa...Memang dia akan suruh saya pilih sendiri...Dia bayar jer nanti...Hihihi...Jadi saya pun tak tau lagi nak celebrate kat mana dan nak hadiah apa tahun nie...

Cuma baru baru nie Mr Hubby ada suarakan nak gie Umrah...Dia ajak saya menabung sama sama untuk jejakkan kaki ke tanah suci Mekah dan Madinah...Kami niat nak pergi bawa anak anak syurga sekali...


Kalau diizinkan ALLAH SWT kami nak jejakkan kaki di Mekah dan Madinah saat kami masih sihat dan berupaya untuk melaksanakan ibadah sendiri...Doakan niat kami ini dimakbulkan ALLAH SWT yer,,,Semoga ALLAH SWT permudahkan urusan kami...

Terima kasih kawan-kawan, ahli keluarga yang sudi menyampaikan ucapan selamat hari lahir buat saya hari nie...Terima kasih banyak banyak yer...Semoga hidup kalian semua dirahmati dan diberkati ALLAH SWT juga...

2 comments:

eima said...

semoga semua urusan dipermudahkan dan happy belated birthday lynn

Lynn Huraiza said...

eima : thanx a lot...insyaallah...amin...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...