July 11, 2013

Ujian Kemahiran ICT - Tahap Lanjutan

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan...

Puasa tak korang hari nie?  Mana yang boleh berpuasa kena la puasa yer...Tak leh ponteng tanpa sebab tau...Dan yang mana dah tua bangka tu tak usah la dok berperangai macam budak2 time bulan Ramadhan nie...Hehehehehe...

Rabu depan saya ada exam kat UKM Bangi...Dah bertahun kerja baru nie ler nak attend Ujian Kemahiran ICT - Tahap Lanjutan nie...Hohohohoho...Entah macam mana ler rupa exam nie...Entah susah entah senang...Dah ler dalam 1 hari tu ada 3 paper...Dan masa plak suntuk sangat...30 minit jer untuk satu paper...

Exam nie akan diadakan di Fakulti Sains dan Teknologi UKM...Entah kat mana la tempatnya ek...Dan saya pun duk terfikir nie...Nak pergi dengan kenderaan pejabat atau pergi dengan family...Kalau pergi dengan family dah tentu saya akan sambung cuti Khamis dan Jumaat tu...

Errmmmm...Doakan saya berjaya yer kawan-kawan...Berkat berpuasa dan exam di bulan Ramadhan nie, semoga saya lulus dengan jayanya yer...Saya memang aim nak lulus dengan sekali exam jer...Itu KPI saya tahun nie...

Boleh tak gitu?

5 comments:

eiela said...

gud luck utk exam tuh kak. selamat berpuasa juga

inazamri said...

akak doakan semoga dipermudahkan dan berjaya

Alin Marlini said...

good luck dear :)

Izan Ishak said...

good luck ye lynn!

ohh.. exam kat FST UKM ye. fakulti tu dekat je dgn fakulti tempat izan belajar dulu. takpe... boleh je tanya sapa2 kalau tak tau nnti.

nurul said...

gud luck!

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...