July 2, 2013

Al-Fatihah

Assalamualaikum...
Entry hari nie just nak update perkara yang penting...
Dua minggu nie dah 2 orang yang saya kenal meninggal dunia...
Seorang merupakan sahabat yang pernah bekerja satu pejabat dengan saya...
Arwah SUHANA BINTI YAACOB masih muda lagi...
Meninggal dunia pada hari Isnin lepas di Hospital Seremban...
Baru berusia 28 tahun dan meninggal kerana Gastrik...

Malam tadi saya mendapat berita sepupu ayah yang menderita sakit beberapa tahun nie...
Telah pergi meninggalkan dunia ini buat selama-lamanya...
Arwah Mak Andak Norza baru berusia 37 tahun...
Meninggal dunia malam tadi di Hospital Sultan Ismail, Johor Bahru...
Saya dan Mr. Hubby berkesempatan menziarah jenazah arwah pagi tadi...
Kebetulan rumah arwah dekat dengan rumah pengasuh anak...

Semoga roh insan-insan yang saya kenali ini dicucuri rahmat...
Al-Fatihah...

5 comments:

nad said...

Innalillahiwainnailaihirojiun...
Salam takziah pada keluarga kedua duanya...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

Innalillahh...takziah buat keluarga mereka.

Masya said...

al-fatihah moga rohnya dicucuri rahmat...

Izan Ishak said...

salam takziah buat keluarga mereka...

Mimie said...

Innalillah utk keluarga arwah2

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...