Huhuhu...
Kerja-kerja masih lagi berlambak...
Tak surut-surut...
Makin bertambah adalah...
Rasa sangat penat menghadap kerja-kerja nie...
Tak best betul tau...
Sampai nak breakfast pun tak sempat...
Nak blogwalking apatah lagi...
Update ciput nie pun just nak share apa yang Lynn rasa...
Huhuhu...
Salam 14 Ramadan
Assalamualaikum Sekejap betul masa berlalu... Sedar sedar hari ni dah pun 14 Ramadan... Time bulan puasa ni lemau betul nak update blog da...
-
Assalamualaikum Hari nie dah masuk hari ke 15 kita umat Islam berpuasa...Dah sampai ke pertengahan Ramadhan...Pejam celik pejam celik ...
-
Salam mesra semua... Ini merupakan percubaan kali pertama L ynn untuk menganjurkan contest...Selama nie just joint masuk contest jer...H...
-
Sebenarnya niat untuk menceriakan laman rumah nie dah lama ada...Tapi asyik tertangguh jer sebab Mr. Hubby agak buzy lately nie mengerjakan ...