Salam hari Selasa...
Hari nie Lynn outstation ke Parit Raja...
Ada meeting kelab sukan...
Jadi Lynn tak dapat la nak merayap ke blog korang semua...
Tapi korang jangan risau yer...
Lynn akan lawat korang bila sampai jer pejabat petang nanti...
Hari nie Lynn mula berpuasa balik...
Hope tak muntah2 lagi la yer hari nie...
Dah la hari nie nak outstation...
Kesian plak kawan2 AJK yang sama naik kete pejabat nanti...
Huhuhuhu...
P/S : Ada kawan2 blogger cakap raya maybe hari Khamis...Korang ada dengar tak?
Salam 14 Ramadan
Assalamualaikum Sekejap betul masa berlalu... Sedar sedar hari ni dah pun 14 Ramadan... Time bulan puasa ni lemau betul nak update blog da...
-
Assalamualaikum Hari nie dah masuk hari ke 15 kita umat Islam berpuasa...Dah sampai ke pertengahan Ramadhan...Pejam celik pejam celik ...
-
Salam mesra semua... Ini merupakan percubaan kali pertama L ynn untuk menganjurkan contest...Selama nie just joint masuk contest jer...H...
-
Sebenarnya niat untuk menceriakan laman rumah nie dah lama ada...Tapi asyik tertangguh jer sebab Mr. Hubby agak buzy lately nie mengerjakan ...