March 16, 2010

Katak Oh Katak...

Hai semua...

Tetiba tengahari nie ada la plak mood nak update entry...Hehehehe...Sebenarnya tak der la citer best sangat pun tapi Lynn baru jer dapat call dari salah seorang GM PPK kat Johor nie...Dia tanya Lynn macam2 tadi...Lynn nie pun duk menjawab la segala pertanyaan yang diajukan oleh Tuan Haji nie...Dah macam kerja kat Kaunter Pertanyaan la plak...Wakakaka...Its ok...Lynn tak kisah pun...Asalkan leh jawab Lynn jawab la...

Last sekali dia tanya Lynn, Boss tak der ker Lynn?  Lynn jawab la...Boss tak der la Tuan Haji...Kenapa yer?  Korang nak tahu tak apa yang dia jawab? 

.
.
.
.
.

Owhhh...JOLI KATAK la awak semua yer kalau BOSS tak der...JOLI KATAK...Ada macam katak nie ker?



Sentap sket kat situ yer...Terdiam Lynn beberapa saat okey...Opsss...Diam bukan sebab mengalah dan mengiakan apa yang Tuan Haji nie cakap yer...Diam sebab nak cari idea nak balas balik kat Tuan Haji sorang nie...Korang nak tahu apa Lynn jawab? 

.
.
.
.
.
.

Tuan Haji, dalam hidup saya nie tak pernah pun rasa nak JOLI KATAK kalau BOSS atau Senior Officer tak der kat pejabat...Sebabnya saya nie ikhlas dan jujur dalam melaksanakan tanggungjawab saya kat pejabat nie...Saya tak kan buat pejabat nie sesuka hati saya la kalau Boss tak der...Dan jangan ingat kerja saya sebagai seorang Pembantu Khas Pengarah @ Personal Assistant nie hanya sibuk bila ada BOSS kat pejabat yer...Saya pun ada kerja2 lain yang perlu saya buat...Huh...Tuan Haji tu boleh gelak la plak bila Lynn jawab macam tu...Sabar jer la...Suka yer tengok Lynn marah...

Tapi sekarang nie Lynn nak tanya korang2 yang kerja kat pejabat tak kisah la pejabat kat jabatan atau negeri mana pun...Memang ada ker Personal Assistant yang akan JOLI KATAK bila Boss tak der? Bagi sket pandangan korang tentang hal nie...Sahabat2 P.A yang seangkatan dengan Lynn such as LIEYA and ZANNA sila bagi pandangan anda tentang hal nie ok...Hehehehe...Adios...

3 comments:

mama affan said...

betul la lynn kata, xde bos bukan xde keje lain nak buat..bukan joli katak..joli naga jer..jawab macam 2..hehe..biar org 2 cam..jadi bengong2 gak..suka bagi ayat wat org sentap kan..

walau ryna bukan seorg p.a..

ILA HonEyBuNNy said...

ya...tol tu kak...walaupun ila xkerja lg...tp dlm pekerjaan kita plu ikhls n tgogjwp...

LyNn HaMzAh said...

ryna : joli NAGA yer...macam mana ek tu? hahaha...
Honeybunny : yup...betul ckp ila...kena ikhlas dan tanggungjawab kan...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...