July 7, 2009

Tercekik Tulang...

Aduhai...

Rasa macam x selesa sangat arr dua tiga hari nie...Sebenarnya last saturday aku tercekik tulang...Tulang ayam plak tu...Puncanya aku duk mengunyah tulang ayam tu then entah macam mana leh tertelan...Ingatkan ok jer tp macam ada something yang x best kat tekak nie...Sudah sah dan sahih yang aku tercekik tulang tu...Rasanya x ler teruk sangat tapi rasa bad sangat...Sebab aku rasa something jer kat tekak aku nie...

Dah puas dah aku telan nasi kepal...Tapi x gak rasa clear tekak tu...Aku takut kalau-kalau ada effect kat tekak aku...Setakat nie masih boleh mengunyah, makan n minum macam biasa...Cuma x selesa jer...Macam mana nak buat nie...Ada sesiapa tak yang ada petua untuk selesaikan masalah aku nie...Tolong la...X selesa sungguh nie...

2 comments:

Azlina bt. Azis said...

ah sudah..... kena operate ni

LyNn HaMzAh said...

biar betul...kak ina ni melampau la...lynn dah gie check kat klinik...doc kata x der apa-apa...luka jer...tp skrg nie dah ok...syukur alhamdulillah...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...