June 22, 2009

Selamat Bertunang Fakharudin @ Udin & Fara Lisa

Majlis pertunangan Fakharudin @ Udin & Fara Lisa telah berlangsung pada 13 Jun 2009 yang lepas...Saper diorang nie ek? Erm, sebenarnya Udin ni sepupu lelaki aku yang paling ngam dgn aku...Dulu waktu aku stay kat rumah mak dia, rajin gak mamat nie tolong gie hantar aku kat pejabat...Lebih2 lagi bila aku nie tertinggal bas...Hehehe...So, last 13 Jun 2009 dia dah pun selamat bertunang dengan Fara Lisa...Punya la ramai rombongan keluarga kitorang gie meminang si Fara Lisa nie...Rasanya ada dalam 10 biji kereta...Nasib baik la rumah dia x jauh sgt...

Bertuah badan Fara Lisa...Hantaran not bad...RM11,111.11...Kira dalam family kitorang dia la yang dapat paling mahal...Bagi aku x kisah la asalkan Udin tahu nak dapatkan duit hantaran tu macam mana...So diorang nie just bertunang setahun hidup...Maksudnya dalam masa setahun nie kalau duit hantaran dan persediaan semua dah cukup, majlis perkahwinan boleh dilangsungkan bila2 masa jer yang diorang nak...

So bila ada majlis, dah tentu la akan ada gambar...Enjoy la yer dgn gambar2 yang ada nie...Untuk Udin & Fara Lisa, aku doakan korang cepat2 kahwin...Jangan tunggu lama-lama...Hehehe....

With my mom (Pn. Norbi), my 2 sister (Nurul & Inaz), Fara Lisa n my lovely princess (NUR QISTINA FARZANA)

Nak snap gambar bertiga sebenarnya tapi Qaseh x pandang kamera...

Yang nie ok sket dari yg tadi...Itupun mommy Qaseh kena pegang sebab Qaseh x pandai diri tegak lagi...Hehehe...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...