June 22, 2009

::Anak Kesayanganku::

Dah lama x update citer pasal NUR QISTINA FARZANA...Erm, so entry kali nie aku nak citer pasal Qis jer...Skrg nie umur dia dah 1 tahun 11 bulan...3rd July nie genap umur dia 2 tahun...Macam x percaya jer anak kesayangan aku nie dah besar...
Untuk pengetahuan semua:
  1. Qis dah boleh memorize beberapa perkataan yang aku n Ezal eja...Contohnya bila aku eja perkataan a = a y+a+m = yam...then dia akan terus mention ayam...Ada gak words lain yang dia boleh buat macam tu like ATUK, ACU, ADIK, ABANG, PAPA, MAMA dan macam2 lagi...

  2. Qis dah boleh count 1,2,3...Kadang2 bila Ezal sebut 1 dia akan sambung 2...Then bila aku sebut 2 dia akan sebut 3...Macam tu hingga ke nombor 10...

  3. Qis dah pandai posing...Bila aku atau Ezal nak ambil gambar, dia akan posing properly n senyum...Hehehe...Kadang2 kelakar tau tgk keletah dia...

  4. Qis dah pandai nyanyi sikit2...Salah satu lagu yang dia tahu nyanyi like Buai Laju-Laju, Selamat Hari Jadi...Lagu Selamat Hari Jadi tu memang aku n Ezal selalu nyanyi untuk dia...Sebab x lama lagi birthday Qis yang ke2..
Skrg nie aku tengah berusaha untuk memastikan Qis dapat memorize A,B,C dan kalau boleh aku n Ezal nak Qis dapat membaca sebelum umur dia 4 tahun...Harap2 sangat usaha kami ini berhasil...

Ni ada beberapa gambar terbaru Qis...



Waktu nie tengah shopping barang2 player Netball LPP...Lepas gie Wedding Ucu Ai...



Qis with Danish waktu wedding Ucu Ai di Kg. Bakar Batu, Johor Bahru...

Qis with Danish N Pak Su Ajiq...Comey giler diorang nie...Hehehe...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...