April 20, 2009

Rumahku Syurgaku

Salam...

I am very happy...Kitorang dah pindah rumah last saturday...Penatnyer bukan main lagi bila nak pindah rumah nie...Huhuhu...Walaupun baru jer kahwin 3 tahun tapi barang yang nak dipacking dan dipindahkan ker rumah baru tu MASYAALLAH punya la banyak...Nasib baik la ada juga yang nak menolong kitorang pindah nie...Thanks a lot to ABANG NASIR (DRIVER LORI), staff hubby aku (ntah saper nama dia), student praktikal from UNISEL (rajin korang nak tolong EN. EZAL ek) dan ZAM sekeluarga...

So nie aku update kan gambar2 rumah aku...Tapi yang nie sebelum masuk barang la...Skrg nie rumah masih lagi bersepah...Mungkin take times juga nak susun atur balik barang2 nie...Apa yang pasti hari Jumaat nie aku kena ambil day off sbb nak pasang langsir rumah...Mr Wong from W & L curtain baru jer call aku untuk set pasang langsir Jumaat nie...Maybe lepas tu baru leh ambil gambar rumah dan tunjuk pada semua...






Ok la...Happy Blogging...Nak sambung buat kerja lain plak...Daaa...

Lynn

4 comments:

fizah said...

salam..cantiknye umah akk!!jeles tengok.huhu..nk ade umah gakk..hehehe..bleh la wat open house@kenduri masuk umah baru..hehe..

LyNn HaMzAh said...

fiza...

thank you...bagusla ada keinginan nak beli rumah...jd cpt2 la gie survey...nanti dah x yah menyewa lagi...

AJai Zaidie said...

Hai Lin, Tahniah dah ader umah sendiri...sorry tak dapat nak berkumpul 25 April nie, ramai kengkawan yang tak ader, tapi jangan lupa wedding aku nanti yer...selamat berhouse warming...

LyNn HaMzAh said...

erm..frust aku bila x dpt jumpa korang 25 nie..x per la nak buat mcm mana..insyaallah aku dtg wed kau nanti..

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...