April 13, 2009

::Luahan Rasa::

Salam...

Erm, lama rasanyer x update blog...Kehidupan aku kebelakangan nie tersangat lah padat dgn macam2 jadual...Rasa mcm x bernafas...Tp ini baru sikit...Dan aku pasti ia akan bertambah mengikut peredaran masa...

Kerja2 renovasi rumah telah sempurna dilaksanakan...Yes, i am very happy with the result...Kontraktor yang aku n hubby upah ternyata telah melaksanakan tugas-tugas mereka dgn penuh komitmen dan cemerlang sekali...Hehehe...Dan sekarang nie aku rasa excited sangat untuk pindah ke rumah baruku itu...Insyaallah end of this week dah boleh pindah...We plan to do house warming this 1st Mei 2009...Harap2 jadi la yer...

Kerja di pejabat semakin hari semakin bertambah...Terdapat khabar angin yang kami akan mendapat Pengarah baru...Pengarah sedia ada mungkin akan ditukarkan ke HQ...Nampaknya aku dikehendaki untuk menyesuaikan diri sekali lagi dengan Pengarah baru nanti...Dalam masa 5 tahun ni aku dah bekerja dengan 4 orang Pengarah...Bermacam-macam perangai dan masalah telah aku lalui...Semua tu pengalaman hidup...

My lovely daughter sudah pun berusia 1 tahun 9 bulan...This 3rd July 2009 genap usia dia 2 tahun...Macam2 yang aku rancangkan untuk Qistina...Semua perancangan itu memerlukan pengorbanan dan usaha daripada aku, hubby dan Qistina sendiri...Semoga apa yang aku rancangkan akan berjaya dan menjadi kenyataan...Insyaallah..

Aku sentiasa mengharapkan yang terbaik dalam hidup ini...Semoga segala impian dan harapan akan menjadi kenyataan dan yang paling utama sekali di rahmati oleh ALLAH S.W.T...Amin...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...