October 18, 2020

Khabar Berita Yang Jauh

 Assalamualaikum semua...

Lama sungguh tak bersiaran di channel yang satu ni... Dah berabuk sungguh... Allahuakbar... Apa khabar semuanya? Masih ada lagi ke yang mengingati saya...

Alhamdulillah... Kehidupan masih lagi diteruskan... Untuk pengetahuan semua, saya sekarang sedang mengandungkan anak kelima saya... Rezeki mengandung lagi setelah anak keempat saya dah berusia 5 tahun lebih... 

Dan insyaallah, jika diizinkan Allah swt saya akan melahirkan anak kelima saya pada April 2021... Saya mohon kalian semua mendoakan kesejahteraan saya dan proses kehamilan serta kelahiran berjalan lancar...

Doakan saya rajin menulis semula ya di channel yang satu ni... Rindu serindu rindunya... :) 

Bye...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...