October 25, 2014

Kita Selalu Leka

Assalamualaikum

Kita selalu leka...Kita selalu alpa...Kita sangka apa yang kita dapat tu semuanya milik kita...Hak mutlak kita...Tapi kita lupa ALLAH SWT boleh tarik bila bila masa jer segala nikmat yang kita ada sekarang nie...


YA ALLAH

Aku mohon padamu...Jadikanlah aku di antara insan yang tidak leka dan alpa di atas segala nikmat dan kurniaan yang Kau berikan...Jadikanlah aku insan yang sentiasa mengikut segala arahan dan meninggalkan segala laranganMu...

YA ALLAH 

Jadikanlah aku anak yang baik kepada kedua ibu bapa dan ibu bapa mertuaku...Jadikanlah aku isteri yang terbaik untuk suami kesayanganku...Jadikanlah aku mama yang terbaik untuk ketiga-tiga puteriku...

Amin Ya Rabbal Al Amin

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...