November 7, 2013

Dah Makin Besar Makin Banyak Keletahnya

Assalamualaikum...Salam ceria...

Hari nie kerja-kerja kat office tak banyak...Jadi sempat ler nak berblogwalking dan update blog yang x seberapa nie...Hehehehe...Kawan-kawan dan pembaca setia doakan saya selalu update yer...Doakan saya walau sibuk macam mana pun still sempat nak jengah blog nie...

Blogging nie dah sebati dalam jiwa dan hidup saya...Saya mula berblogging since tahun 2008...Walaupun cuma 1 entry jer tahun 2008 tu...Hahahaha...Suka duka saya dan keluarga semua saya coret kat dalam blog nie...Saya memang akan luahkan semuanya dalam blog nie...Tapi lately nie banyak yang saya pendam...Dah tak share lagi kat blog nie...Kenapa ek? Saya dah berubah jadi orang lain ker? Hohohohoh...Saya tetap Lynn yang anda semua kenal...

Tak per tak per...Saya akan cuba sedaya upaya untuk kembali kepada diri saya yang asal...Actually memang best pun share apa yang kita rasa dan lalui dalam blog nie...Setidak-tidaknya ada juga tempat untuk kita luahkan...Betul tak...Jadi hari nie saya nak share tentang anak-anak saya...

Sejak kelahiran Nur Qhasrina Zahra, maka puteri-puteri saya telah digelarkan Powerpuff Girls...Hahahahahahaha...Nie semua angkara isteri cousin saya la...Dia yang mandai-mandai gelarkan puteri-puteriku itu Powerpuff Girls...Tapi tak per...Saya okey jer...Hehehehehe...Dah x der dah gelaran Triple Q...Lagi syok guna Powerpuff Girls...Lagi glamour...Hahahahaha...


Jadi bila dah ada Powerpuff Girls nie maka kerja-kerja sebagai mama di rumah agak mencabar la juga...Seawal kul 5 pagi saya dah didik diri untuk bangun...Dah tak leh nak lengah-lengah lagi...Mujurlah bila makan supplement SHAKLEE tak der masalah nak malas-malas bangun...Laju jer bangkit...Hehehehehe...

Kalau sempat saya akan siapkan sarapan untuk Powerpuff Girls dan Mr. Hubby...Untuk diri saya dah tentu la ESP + Horlicks...Yummy...Sarapan yang saya sediakan dah tentu la yang simple2 jer...Tak der la sampai nak goreng mee atau nasi pagi-pagi tu...Saya kalau nak buat sarapan yang heavy memang amek masa sket...Almaklumlah tak terror masak sangat...Xoxoxoxo...

Saya biasanya goreng nugget + sosej, roti pizza, roti telur untuk anak-anak saya bersarapan...Untuk Mr. Hubby saya akan sediakan Nescafe Tarik setiap pagi...Then Mr. Hubby cecah la biskut + nutella kegemarannya kat nescafe tu...Itu pun dah cukup...

Kalau x der sarapan pagi comfirm Mr. Hubby akan singgah ke stall kuih yang kat jalan kuar rumah tu...Mesti akan belikan Nur Qistina Farzana kuih karipap sardin favourite dia...Untuk Nur Qaleesya Arissa x kisah kuih apa pun...Semuanya dia bedal...Hehehehehe...Dah makin bam bam anak yang sorang nie...Nur Qhasrina Zahra jer halus mulus...Kulit putih melepak berbanding kakak-kakak dia...Dan nampak tinggi Nur Qhasrina Zahra nie...



Haaaaa...Nie gambar terbaru Powerpuff Girls, saya dan Mr. Hubby...Okey la...Cukup sampai sini jer la kut...Nanti saya update lagi...Take care semua...

17 comments:

rostina76 said...

salam lyn…..betul laaaa lama tak baca citer lyn. dah besar dah pun si kecik dlu (kjp je rasa kan). btw mmg comel2 powerpuff girl lyn ni. nanti dah besar senang tolong mama

Lynn Huraiza said...

rostina76 : hehehehe...lama kan menyepi...adoooiii...ni baru nak cari rentak nie...tq kak sebab sudi baca story mory lynn...

mysha said...

welcome back kak lynnnnn

safurara said...

alololo omei omei.pakai baju sedondon semuanya~

Qhaifa Nur said...

3 puteri macamana telatah mereka agaknya kat rumah...
kak nur 4 hero riuh rendah...sekarang siap main bola dalam rumah...itulah anak kan...

comelnya bila sedondon semuanya..

Lynn Huraiza said...

kak Qhaifa Nur : hehehehe...telatahnya boleh tahan kak...tapi itu la buah hati saya dan mr hubby...

NrlAidaHml said...

lama tak singgah sini..si kecik tu pun dah besar n comel!Geram..hihih..kakak pon dah makin cantik..comel2 je semua..ghhiih

mamaarifakeemaisy said...

Salam lynnn... waaah lajunye lynn, dh 3 ye kamu.. girls semua pulak..mmg kena dgn gelaran tu:-)

Comei2 belaka... :-)

Rajin2 update ye...

lieyalatif said...

powerpuff gurl heheheh..comel kak...semua gugurl hah...lepas ni kene try boy plak kak....

Mak Lagenda said...

Alahiii..lamanyeeeee x menjengah ke sini lyn! Lama betol kita x bertegur sapa eyh??

Hurmmm..seronok tgk lyn dikelilingi anak2 dara. Nnt tgu org masuk meminang ajelah ye

:)

Anonymous said...

Makin besar makin keletahkan anak2 tu.Mesti ceria rumah dengan mereka

lily lotus said...

hai ibu kepada 3 puteri, saya ibu kepada 3 putera...salam perkenalan ;)

Lynn Huraiza said...

mysha : tq dear...

Lynn Huraiza said...

Cik Puan Rara : kita memang suka pakaikan anak kita baju sedondon...hehehehe...

Lynn Huraiza said...

mommyaqilmedina : hehehehe...memang dah besar dah...makin ligat dan makin banyak keletahnya...

Lynn Huraiza said...

mama lieyna : insyaallah...doakan yer...

Lynn Huraiza said...

lieyalatif : hohohohoho...cukup la lieya...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...