May 28, 2013

Bersawang Dah

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...
Hohohohohoh...
Dah bersawang dah blog nie...
Lama giler tak update...
Lately nie busy sungguh arr...

Urusan kerja di pejabat memang x pernah habis...
Setiap hari ada jer kerja...
Tapi dalam kesibukan melanda sempat gak update2 status kat Facebook...
Sempat gak promote produk2 SHAKLEE...
Tapi tak ler aktif sangat pun...
Cuma baru2 nie merasa la juga dapat cek bonus dari SHAKLEE...
Syukur alhamdulillah...
Permulaan yang indah...
Semoga ALLAH SWT berkati usaha saya dalam SHAKLEE nie...

Cuti sekolah kali nie saya dan keluarga hanya sempat balik kampung sahaja...
Mr. Hubby sibuk uruskan Mesyuarat Agung Tahunan yang bakal berlangsung 8 Jun ini...
Jadi saya dan anak-anak tak mahu sesakkan lagi jadual yang padat...
Insyaallah bila dah selesai kerja Mr. Hubby...
Baru leh fikir pasal holiday...

Hari nie juga saya cash out kan NUFFNANG...
Rezeki dari hasil berblogging...
Terima kasih banyak2 pada NUFFNANG kerana sudi tepekkan iklan kat blog saya nie...
Syukur alhamdulillah...

Okey la...
Saya sempat nak update ni jer dulu...
Insyaallah jika berkesempatan saya akan update lagi...
Doakan saya kembali aktif yer dalam dunia blog...

P/S : Sebenarnya saya rindu nak berblogging...Memang rindu sungguh...

4 comments:

nad said...

it's ok lynn, dulukan apa yg penting :)
rindu gak nak bace cerita anak-anak :)

Lynn Huraiza said...

nad mamaZN : itu la tu...insyaallah akan cuba merajinkan diri utk update blog lepas nie...

Unknown said...

hai kak lin...
hehehehe.. saja nak test...

Lynn Huraiza said...

gee ahmad : hahahahaha...okey la tu...rajin2 komen yer...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...